Gå til innhold

Jobb som man kan gå ifra og komme tilbake til i forbindelse med behandling..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg går i gruppebehandling 2 ganger i uka samt en individualsamtale, og har en 14% stilling som renholder på kvedl. Jeg ønsker å jobbe mer og vet jeg kan jobbe mer men trenger at det er en jobb som det er flere på samtidig og at det er greit å gå ifra uten at det blir noe stor krise i og med at jeg er i behandling. Jeg kan fint jobbe mer enn 14%. Trives godt i butikk men vet det er rift om de jobbene og at mange studenter "opptar plassene". Jeg er godt voksen er 30 år. Prøver å komme meg inn til et bemanningsbyrå men det tar tid å finne jobber. Er i tillegg under nav og ønsker heller ikke være der mer enn strengt talt nødvendig..Forslag til jobber? Har ikke utdanning eller førerkort.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bensinstasjon? Resepsjon? Negldesigner, vippe og brynbehandler eller fotterapeut? 

Anonymkode: 3a4f2...4bb

Skrevet

Bare jobb natt eller kveld? Det er jo helt urealistisk å kunne dra tre timer hver dag siden du ikke kjører. Hvis det er litt reisevei blor det jo fort langt.

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke godt voksen når du er 30 år. 

Anonymkode: 58758...970

• Liker 3
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke godt voksen når du er 30 år. 

Anonymkode: 58758...970

Føler meg godt voksen men vet jeg er ung enda:)

Skrevet
3 timer siden, amativeReflection skrev:

Bare jobb natt eller kveld? Det er jo helt urealistisk å kunne dra tre timer hver dag siden du ikke kjører. Hvis det er litt reisevei blor det jo fort langt.

Bor i en by. Kommer nok til å få reisevei til og fra behandling. Kanskje det ikke lar seg gjøre i uka på dagtid å få noe mer... Behandlinga mi er viktig. Kanskje mer på helg er bedre..

Skrevet

Mitt tips er å oppsøke et bemanningsbyrå og hør om de har en kontorjobb til deg, da kan du som regel gå når du har behov for det. Ikke sentralbord/resepsjon, da de må være på plass hele dagen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I butikk er du nok uaktuell da de må ha ekstra bemanning når du er borte. Da blir heller den personen satt på vakt. Ingen annen jobb enn der du styrer dagen selv vil være aktuell. Ville meldt meg som vikar på sykehjem f.eks. Der kan du få mye vakter i helg f.eks. Om de vil ha ufaglærte da... Det er det eneste jeg kan komme på. Men butikk er også mye kveldsjobbing, så om du har behandling på morgen/formiddag kan du jo jobb etterpå. Mange matvarebutikker er jo åpen til Kl 23. Masse ub-tillegg. Du kan ikke belage deg på dagjobb om du vil jobbe i butikk. Da må du isåfall jobbe i sntrum der stengetidene er 18. Men det snevrere jo veldig inn. 

Alle tror det er så lett å få jobb i butikk, men slik er det ikke lengre.

Anonymkode: 13e73...8c6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde for en tid tilbake en renholdsjobb hvor jeg kunne velge selv om jeg ville jobbe på kveldstid eller om morgenen, så lenge lokalet var rent når de åpnet. En venninne jobbet på tannlegekontor, hun klargjorde utstyr og gjorde rent. Hun hadde samme opplegg. 

Anonymkode: ee268...ac2

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje en slik selger som f.eks verver folk til redd barna eller Amnesty ol. på gata i byen? Telefonsalg?

Anonymkode: 7b1ca...96b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...