Gå til innhold

Skjerp dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle disse "Kan du date meg?" trådene. 

90% av dere alle er snille, rolige, liker aktiviteter og har en grei økonomi. Neimen hvem kunne ikke gå på en date med en person som dette?

"Jeg er morsom, kan dere gå på date med meg eller??? HÆ ??? HÆ???? beskriv i detaljer hvorfor du ikke kan :*  " 

Og så har vi de som svarer da :hjertesmil::lillesky: Nydelig historie dere!  Jeg har til og med sett kommentarer som "Du høres ut som drømmeprinsen" 

• Liker 27
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du høres bisk ut 😆

Anonymkode: 15c87...0ae

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du var mann ville jeg datet deg! :ninuskapus:

Anonymkode: 45e9f...646

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange som bør skjerpe seg gor tiden på dette forumet. 

Anonymkode: 69326...49e

• Liker 2
Gjest Froning
Skrevet (endret)

Kanskje litt "klisjè" å si, men:

Det er ingen som tvinger deg til å gå inn på tråder du ikke liker.  Hvorfor gjør du dette mot deg selv?:sur:

Endret av Froning
Gjest Cyrus
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange som bør skjerpe seg gor tiden på dette forumet. 

Anonymkode: 69326...49e

Enig!!

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du høres bisk ut 😆

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du var mann ville jeg datet deg! :ninuskapus:

Anonymkode: 45e9f...646

:ler: 

13 minutter siden, Froning skrev:

Kanskje litt "klisjè" å si, men:

Det er ingen som tvinger deg til å gå inn på tråder du ikke liker.  Hvorfor gjør du dette mot deg selv?:sur:

Nei, men poenget mitt var at man egentlig ikke kan vite om man vil date en person basert på den informasjonen. :) 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Evilposelos skrev:

Nei, men poenget mitt var at man egentlig ikke kan vite om man vil date en person basert på den informasjonen. :) 

Enig med deg der. Man kan i noen tilfeller se om man ville gått på en enkelt date med personen men om det blir langvaring dating utfra en liste blir noe vanskelig å si.

Anonymkode: 947da...157

AnonymBruker
Skrevet

Et "desperat" menneske roper ut: ser du meg for mine egenskaper og mennesker svarer PK at selvfølgelig ser jeg deg og jeg ville datet et menneske med alle de gode egenskapene. I virkeligheten ville alt sett helt annerledes ut, da forutsetning for en date ofte er basert på om du liker noen utseendemessig, feks et vakkert smil, pene øyne, kroppstyper, klesstil, sjarm, duft, interagering med andre osvosv.. 

Det kan jo være at disse "desperate" som roper se meg for mine egenskaper vokser på disse tilbakemeldingene og da er det bra inntil det øyeblikket de da faktisk skal prøve å få i boks en date og det "går opp" for dem at egenskaper er noe du først får vist om en annen liker det "visuelle" deg. 

Anonymkode: c6ff5...122

• Liker 2
Gjest Froning
Skrevet (endret)
17 minutter siden, Evilposelos skrev:

Hørt om sugardaddies?

Er faktisk enig med deg i at trådene er tåpelige. "Hei. Jeg lurer på om du kunne date meg hvis jeg skriver en liste med ti ting jeg eier og ramser opp noen personlige kvaliteter som er basert på mitt eget subjektive perspektiv? Jeg har sinnsyk bra humor!"

"Jeg eier ikke humor så jeg kunne ikke datet deg itillegg til at jeg ikke liker menn som kjører volvo"

Endret av Froning
Gjest Overrasket
Skrevet

Litt enig faktisk, TS. Jeg mener, det plager meg ikke, folk må få starte tråder om det de vil for meg. Men jeg hadde nok ikke bedt ut noen som startet en "vil du date meg"-tråd på KG. De fleste trådene er startet av menn, da. Så det er enkelt å skygge unna for meg. 

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et "desperat" menneske roper ut: ser du meg for mine egenskaper og mennesker svarer PK at selvfølgelig ser jeg deg og jeg ville datet et menneske med alle de gode egenskapene. I virkeligheten ville alt sett helt annerledes ut, da forutsetning for en date ofte er basert på om du liker noen utseendemessig, feks et vakkert smil, pene øyne, kroppstyper, klesstil, sjarm, duft, interagering med andre osvosv.. 

Det kan jo være at disse "desperate" som roper se meg for mine egenskaper vokser på disse tilbakemeldingene og da er det bra inntil det øyeblikket de da faktisk skal prøve å få i boks en date og det "går opp" for dem at egenskaper er noe du først får vist om en annen liker det "visuelle" deg. 

Anonymkode: c6ff5...122

Det "visuelle" deg på avstand er en ting, men vi vet alle at personlighet og utstråling har mye å si på hvorvidt man faller for noen. Ta Channing Tatum for eksempel. Ser du bare et bilde av ham uten å ha sett ham "live" så blir man ikke sånn umiddelbart sjarmert, en helt vanlig fyr, javel liksom. Men etter å ha sett ham på film hvor man ser ganglag, bevegelsesmønster, kroppsbeherskelse, stemmen, måten å snakke på osv så blir inntrykket et helt annet. Da er han plutselig dritkjekk. Hvorfor? :vetikke: 

Gjest canacas
Skrevet

Faan heller. Nå som jeg har den fine "vil du date meg" - HI klar og greier. :grine:

Gjest Overrasket
Skrevet
6 minutter siden, canacas skrev:

Faan heller. Nå som jeg har den fine "vil du date meg" - HI klar og greier. :grine:

Kom igjen, legg det ut! Du VET du vil. Vi kan lage en felles? "Vil du date en av oss/begge oss?" :tanpuss:

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, canacas skrev:

Ja det er jo helt klart ikke noe vits i.

Skrevet
2 minutter siden, Overrasket skrev:

Kom igjen, legg det ut! Du VET du vil. Vi kan lage en felles? "Vil du date en av oss/begge oss?" :tanpuss:

Kan ikke dere date hverandre? :ninuskapus:

Gjest Overrasket
Skrevet
3 minutter siden, Listen skrev:

Du, hun sier "i Ski". Da blir det vanskelig. :sprettoy:

Skrevet
1 minutt siden, Overrasket skrev:

Åh... Ja nei det er forskjell fra det og å være "på ski"... Skjønner det ⛷

Gjest Overrasket
Skrevet
3 minutter siden, Listen skrev:

Åh... Ja nei det er forskjell fra det og å være "på ski"... Skjønner det ⛷

:laugh:

Gjest canacas
Skrevet
8 minutter siden, Listen skrev:

7 minutter siden, Overrasket skrev:

Og så er jeg blond. Han liker ikke blondiner. Ser ut som en kjøter også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...