Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #1 Skrevet 12. desember 2004 Vi har noen tanter, onkler og besteforeldre som har ALT.De samler ikke på noe og ønsker seg ingenting. Men gaver, ja det vil de ha Så kom jeg til å tenke på sånne håndmalte julekuler med årstall på. De er ordentlig fine, men jeg er litt usikker på om det er i kjipeste laget? De koster rundt hundrelappen da. Det ser liksom så lite ut...
Saeria Skrevet 12. desember 2004 #2 Skrevet 12. desember 2004 HVorfor ikke? Ellers blir vel drikkbare eller spiselige gaver satt pris på av de som har alt.
Gjest Seleena Skrevet 12. desember 2004 #3 Skrevet 12. desember 2004 Kva med gavekort på polet? Konjakk Vin Gavekort på massasje til damene? Gå saman med andre og kjøp gavekort på ein betre middag med 3 rettar?
Cinnamon Skrevet 12. desember 2004 #5 Skrevet 12. desember 2004 Vin og konfekt er alltid populært hos tantene mine. Gavekort hos frisør eller fotpleier da?
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #7 Skrevet 12. desember 2004 Hvor får man kjøpt sånne julekuler?
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #8 Skrevet 12. desember 2004 Jeg har funnet dem på en butikk osm heter Karisma i Bodø. Men er alle disse tipsene hint om at juletrekulene mine var kjipe eller?
~*Unni*~ Skrevet 12. desember 2004 #9 Skrevet 12. desember 2004 *kremt*...hva med en ny nisse til nisse-samlingen? 8) Helsekostbutikken har mange deilige julegavepakker nå før jul Hva med et gavekort på fotpleien?
Gjest Gjesta Skrevet 13. desember 2004 #10 Skrevet 13. desember 2004 Hos gullsmeden kan man få kjøpt vakre samlekuler. Hvert år kommer det ut en ny kule, med inngravert årstall og en liten figur inni. Det lages kun et visst antall kuler. Kulen koster ca 450kr (Skal ikke henges på juletreet, da den er litt tung) Juletrekule-ideen din var ikke så dum heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå