AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #1 Skrevet 28. februar 2017 Kjenner noen som av og til røyker hasj og som tar ecstasy på fest. Vi skal på langtur til helgen og skal derfor kjøre. Kjøringen skal vi bytte på. Lurer derfor på hvor lenge hasj og ecstasy er i kroppen ifht. bilkjøring? Har ikke lyst å sitte på med noen som kanskje kan være ruset. Anonymkode: e6ae0...b0c
Gjest GulSol Skrevet 28. februar 2017 #2 Skrevet 28. februar 2017 Extacy forsvinner på noen dager. Hasj er litt verre og kan sitte i opptil 3 måneder, avhengig av hvor mye og ofte vedkommende røyker. Be han kjøpe seg en rustest på apoteket før turen om du er bekymra :-)
linsejesus Skrevet 1. mars 2017 #3 Skrevet 1. mars 2017 At det kan spores i blod eller urin lenge etterpå betyr ikke at man er rusa hele den tiden. Be dem ligge unna rusmidler i alle fall dagen før de evt skal kjøre. 1
daemonia Skrevet 1. mars 2017 #4 Skrevet 1. mars 2017 Jeg hadde ikke orket helgetur med folk som driver med slikt i utgangspunktet. Men om du er så redd for at de skal kjøre ruset, så får du og de som ikke driver med slikt ta ansvar for turen hjem da. Så kan de som skal dope seg kjøre til stedet dere skal til. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #5 Skrevet 1. mars 2017 3 timer siden, daemonia skrev: Jeg hadde ikke orket helgetur med folk som driver med slikt i utgangspunktet. Men om du er så redd for at de skal kjøre ruset, så får du og de som ikke driver med slikt ta ansvar for turen hjem da. Så kan de som skal dope seg kjøre til stedet dere skal til. Usj, du høres ut som et utrolig kjedelig menneske. Anonymkode: 446e2...776 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #6 Skrevet 1. mars 2017 Ville nok ventet 12 timer med å kjøre bil i forhold til hasj, men husk på at politiet nå har fått nye målere som også fanger opp hasj og pillebruk umiddelbart. Anonymkode: 5221f...2c3
ajarRun Skrevet 1. mars 2017 #7 Skrevet 1. mars 2017 Ved Cannabisbrik bør du vente minst 24 timer. Husk at UP har hunder og at å kjøre etterpå er en enkel måte å miste lappen på. Ecstacy vet du ikke hva inneholder så der. ille jeg ventet ennå lengre. Det påvirker deg også en god del etter at ruseffekten er borte. Blir som å kjøre mens man er ekstremt bakfull og trøtt. Livsfarlig. Hvis det skjer en ulykke kan dere bli testet og da blir dere tatt for rusbruken. 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville nok ventet 12 timer med å kjøre bil i forhold til hasj, men husk på at politiet nå har fått nye målere som også fanger opp hasj og pillebruk umiddelbart. Anonymkode: 5221f...2c3 Rustelefonen anbefaler 24 timer. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #8 Skrevet 1. mars 2017 1 minutt siden, amativeReflection skrev: Ved Cannabisbrik bør du vente minst 24 timer. Husk at UP har hunder og at å kjøre etterpå er en enkel måte å miste lappen på. Ecstacy vet du ikke hva inneholder så der. ille jeg ventet ennå lengre. Det påvirker deg også en god del etter at ruseffekten er borte. Blir som å kjøre mens man er ekstremt bakfull og trøtt. Livsfarlig. Hvis det skjer en ulykke kan dere bli testet og da blir dere tatt for rusbruken. Rustelefonen anbefaler 24 timer. Feil. Tydelig at du snakker om ting du ikke har greie på. Ellers er det sikkert greit å vente 24 timer fordi man kan i sjeldne tilfeller hvor det har blitt røyket veldig mye bli bakstein, men det er ikke vanlig. Anonymkode: 5221f...2c3
ajarRun Skrevet 1. mars 2017 #9 Skrevet 1. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Feil. Tydelig at du snakker om ting du ikke har greie på. Ellers er det sikkert greit å vente 24 timer fordi man kan i sjeldne tilfeller hvor det har blitt røyket veldig mye bli bakstein, men det er ikke vanlig. Anonymkode: 5221f...2c3 Du mener nedturen etter å ha tatt ecstacy ikke påvirker bilkjøring? Absurd! Har du i det hele tatt prøvd mdma og amfetaminer? 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #10 Skrevet 1. mars 2017 2 minutter siden, amativeReflection skrev: Du mener nedturen etter å ha tatt ecstacy ikke påvirker bilkjøring? Absurd! Har du i det hele tatt prøvd mdma og amfetaminer? jeg så ikke at du nevnte ecstasy så jeg svarte i forhold til hasj. Nå handler ikke tråden om meg men nei det har jeg ikke prøvd og har heller ingen planer om det. Anonymkode: 5221f...2c3
ajarRun Skrevet 1. mars 2017 #11 Skrevet 1. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: jeg så ikke at du nevnte ecstasy så jeg svarte i forhold til hasj. Nå handler ikke tråden om meg men nei det har jeg ikke prøvd og har heller ingen planer om det. Anonymkode: 5221f...2c3 Kanskje du skal prøve å være litt mindre bastant neste gang da? Ved store inntak av cannabis er det heller ikke uvanlig å føle seg sliten dagen etter. Etter en kveld der man kombinerer flere rusmidler vil kjøring selvfølgelig ikke være tilrådelig dagen etter.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #12 Skrevet 1. mars 2017 4 minutter siden, amativeReflection skrev: Kanskje du skal prøve å være litt mindre bastant neste gang da? neida det pleier å fungere ganske ok det :-) Ved store inntak av cannabis er det heller ikke uvanlig å føle seg sliten dagen etter. Etter en kveld der man kombinerer flere rusmidler vil kjøring selvfølgelig ikke være tilrådelig dagen etter. Anonymkode: 5221f...2c3
daemonia Skrevet 1. mars 2017 #13 Skrevet 1. mars 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Usj, du høres ut som et utrolig kjedelig menneske. Anonymkode: 446e2...776 Det mener du fordi jeg aldri ville omgått folk som driver med slikt? Akkurat det sier mer om deg enn om meg Kos deg med dopet ditt du
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #14 Skrevet 1. mars 2017 http://www.scantest.no/index.php?dispatch=pages.view&page_id=44 Anonymkode: 689ef...d33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå