AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #1 Skrevet 28. februar 2017 Noen som vet når på året lønnen endres når man stiger i ansennitet? Til neste år går jeg fra 6 til 8år ansennitet, men lurer på om den lønnsmessige endringen skjer ved nytt år eller regnes det fra da jeg var ferdig utdanna? Det var i så fall i juni.. så da må jeg kanskje vente til sommeren før den endres. Jobber i kommunal sektor og har lest noen steder at man må følge med på slikt selv, da det ofte blir glemt. Anonymkode: 36160...361
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #2 Skrevet 1. mars 2017 I min kommune er det iallefall slik at det regnes fra du startet i jobben. Samme dato året etter øker ansienniteten med 1 år. Tror det er vanlig. Når ansienniteten først har begynt å løpe, går den gjerne av seg selv. Det er ved oppstart man må passe på å få med alt gammelt. Anonymkode: 181ad...c99
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #3 Skrevet 2. mars 2017 I min jobb og kommune regnes lønssansienniteten fra første jobb med ansiennitet. Dvs at jeg har ikke ansiennitet innen mitt yrke fra lengre tilbake enn 7 år, men siden jeg har jobbansiennitet fra 12 år tilbake så har jeg 12 års ansiennitet. Om det var noenlunde forståelig. Anonymkode: 2a8fe...4d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå