AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #1 Skrevet 28. februar 2017 Hei. Vi har 7 katter. Alle går godt overens med hverandre. Herlige vesener med hver sin personlighet, som vi er veldig, veldig glad i. I stad kom pus inn. De andre pusene kom inn maks 30 min før denne pusen. Når pus kommer inn, går halen rett til været, får en hilsen, og så ser jeg pus er veldig "våken" på en måte. Han kikker med lang hals, ser litt stresset/på vakt ut, han mjauer et litt bekymret mjau og han går rett inn på rommet til min datter på fem år, ser på henne et par sekunder, så rundt i rommet, snur, går ut i stuen, spiser, så kommer han bort til meg for å gi meg kos på beinet. Stryker meg langs beinet, mjauer og legger vekt på a og u lyden. Veksler litt mellom dem. Så går han bort å spiser igjen, så kom han tilbake for å prate litt, og tilbake til matskålen igjen. Av alle de årene jeg har hatt katt, har jeg ikke opplevd dette før. Får en følelse av at pus sjekket om alle hadde det bra, og markerte eieren sin (meg) eller noe. Ikke vet jeg, men satt igjen som et spørsmålstegn Han er ikke spesielt kosen av seg til vanlig. Når han ligger i senga eller på sofaen, så elsker han å bli klødd på magen. Og maler godt. Så at pusen plutselig stryker meg langs beinet var uvant, og jeg satt tilbake som et spørsmålstegn.. Kan det være at det skjedde noe ute, og når pus kom inn ville han sjekke til familien sin? Pusene er steriliserte, spiser godt og er sunne og friske Anonymkode: 93ef7...d93
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #2 Skrevet 28. februar 2017 Det er det jo ingen som kan vite, men tenker at noe kan ha skjedd ute Anonymkode: 4ef30...56e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå