Gå til innhold

Irriterende at date fortsatt prater på tinder :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har møtt en mann og hatt 3 dates. Kjenner jeg er usikker fordi han fortsatt prater på tinder. Er dette normalt eller skal jeg ta det entydig negativt at han fortsatt prater med andre? Føler det er for tidlig å "ta praten", men vil heller ikke kaste bort tanker på han hvis han ikke er intr.

Når bruker dere å høre om hvordan ting ligger an? Jeg spurte etter andre date, da svarte han bare at beste date er "på meg".

Anonymkode: 0823e...352

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette jeg ikke liker med Tinder. Det føles som man er med i Ungkarskvinnen og må bevise hvorfor man skal bli valgt. Jeg er i samme situasjon faktisk. Tror det viktigste er å knipe igjen grefsenkleiva og ikke gi for mye av deg selv før du vet hva han vil. Hold deg opptatt selv, snakk med andre og vær sosial. Jeg vet det er vanskelig men det er det eneste som funker. Hvis det er sånn at dere treffes ofte framover så ville jeg tatt opp temaet på nytt. Som jeg skrev i en annen tråd her: det tar ca 2-3 måneder før du ser en persons sanne jeg. Eller hvertfall danner deg et mer reelt inntrykk av hvordan en person er. Dette gjelder playermenn også. De orker ikke holde masken så lenge om det KUN er sex de er ute etter. Ikke når neste grefsenkleiv er et klikk unna og sjansen for å få tømt seg er tilstede. 

Anonymkode: d554c...fce

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke helt hvor normalt det er. Etter bare 3 dater synes jeg det er innafor. Ville tatt praten etter rundt 5 dater kanskje?

Personlig orker jeg ikke å multidate, så jeg legger bort tinder når jeg ønsker å bli bedre kjent med en person.

Anonymkode: 64bf3...4af

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke helt hvor normalt det er. Etter bare 3 dater synes jeg det er innafor. Ville tatt praten etter rundt 5 dater kanskje?

Personlig orker jeg ikke å multidate, så jeg legger bort tinder når jeg ønsker å bli bedre kjent med en person.

Anonymkode: 64bf3...4af

Jeg legger også bort tinder, derfor det kanskje er litt vanskelig for meg å forstå. Får ha litt is i magen. Ts

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette jeg ikke liker med Tinder. Det føles som man er med i Ungkarskvinnen og må bevise hvorfor man skal bli valgt. Jeg er i samme situasjon faktisk. Tror det viktigste er å knipe igjen grefsenkleiva og ikke gi for mye av deg selv før du vet hva han vil. Hold deg opptatt selv, snakk med andre og vær sosial. Jeg vet det er vanskelig men det er det eneste som funker. Hvis det er sånn at dere treffes ofte framover så ville jeg tatt opp temaet på nytt. Som jeg skrev i en annen tråd her: det tar ca 2-3 måneder før du ser en persons sanne jeg. Eller hvertfall danner deg et mer reelt inntrykk av hvordan en person er. Dette gjelder playermenn også. De orker ikke holde masken så lenge om det KUN er sex de er ute etter. Ikke når neste grefsenkleiv er et klikk unna og sjansen for å få tømt seg er tilstede. 

Anonymkode: d554c...fce

Takk for svar. Jeg er helt enig at det er dette som er "feil" med tinder. Tror ikke han er ute etter bare sex, men liker ikke tanken at jeg har en ukjent utfordrer i en fase der man burde kunne bli kjent uten å trenge å "uroe" seg.

Skrevet

Dette er én av mange grunner til at apper som Tinder er ekstremt tåpelig. Klarer virkelig ikke å ta folk som bruker slikt seriøst, og hadde aldri forventet noen form for normal oppførsel av folk som treffer hverandre på denne måten heller.

Anonymkode: 806cb...149

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...