Gå til innhold

Utvask av leilighet

Humor

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Humor skrev:

Hun deltar ikke i vasking på vanlig basis. Min feil at jeg har funnet meg i det. Har egentlig ikke tenkt å finne meg i det når hun nå flytter. Har lyst til å si at jeg nå regner med at hun skal vaske for all den tid hun har bodd her 

Det er urimelig av deg, du kan ikke straffe noen for ing som ikke har blitt tatt tak i. Hold deg til det som er normalt og regn resten av ulempene/dritten i leilighet som en lekse for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, Humor skrev:

Du er fæl. "Sier ganske mye om meg som venninne". Ta deg sammen 

Du er ikke mye god venninne om du sitter å sparer opp grudge i ett år, for å så ta hevn. Gode venninner tar opp problemer i det dem oppstår, dem venter ikke ett år å tar hevn. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, _popcorn_ skrev:

Du er ikke mye god venninne om du sitter å sparer opp grudge i ett år, for å så ta hevn. Gode venninner tar opp problemer i det dem oppstår, dem venter ikke ett år å tar hevn. 

Skikkkelig til hevn å be noen vaske etter seg. Man er ikke automatisk en dårlig venninne fordi man ikke klarer å ta opp alt med venninnene sine. Er hun den beste venninnen som ser på at en annen gjør all vaskingen? Og det at jeg har nærmest drevet et hotell for henne gjør meg til en dårlig venninne? Wow 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil du egentlig med denne tråden?

Du stilte spørsmålet; "Hva med resten?". Det spørsmålet er grundig besvart.
Alt du gjør er å kritisere de svarene du får.

Vi skjønner jo at dere sannsynligvis er blitt uenige om ett eller annet, men det virker vanskelig å få noen her til å rettferdiggjøre det å ta ut et eller annet uavklart mellom dere, ved å få henne til å vaske ned en leilighet du eier, du har bodd i, og som du kommer til å bli boende i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, da har du vært en god venninne og latt venninnen din bo på "hotell", men det er ikke hennes skyld at du har latt henne få lov til det. 

Du kan ikke ta igjen nå og si at fordi du av egen vilje har latt henne slippe billig unna så skal hun vaske ned hele huset nå, det blir helt feil.

Hun vasker ut av rommet sitt og etter sine ting, og siden dere ikke har noen fordeling på vask sånn ellers så faller det fortsatt på deg. 

Anonymkode: e82f3...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville krevd en helt vanlig husvask (som man gjør minst en gang i mnd) i og med at hun ikke har vasket noe særlig til nå. Det kan godt være at du må bistå litt med å fortelle hvordan ting skal gjøres. Det er helt rimelig å kreve og hun vil ikke kunne fremstille deg som urettferdig om du krever det. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Poserose skrev:

Ville krevd en helt vanlig husvask (som man gjør minst en gang i mnd) i og med at hun ikke har vasket noe særlig til nå. Det kan godt være at du må bistå litt med å fortelle hvordan ting skal gjøres. Det er helt rimelig å kreve og hun vil ikke kunne fremstille deg som urettferdig om du krever det. 

Tenkte det samme. En vanlig fredagsvask /helgerengjøring er ikke mye å kreve, det kan de gjøre i fellesskap, pluss at venninnen tar en utvask av rommet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 28.2.2017 den 21.48, Humor skrev:

Hun deltar ikke i vasking på vanlig basis. Min feil at jeg har funnet meg i det. Har egentlig ikke tenkt å finne meg i det når hun nå flytter. Har lyst til å si at jeg nå regner med at hun skal vaske for all den tid hun har bodd her 

At det går an..vaske for all den tid hun har bodd der? Du virker ikke særlig rasjonell. Snakk om å skape problemer. PMS? 

Anonymkode: 5b32c...d76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke du skrevet mange tråder om samme temaet? At hun ikke deltar i vasking etc . Nå har du kastet henne ut da eller? Hjelper ikke å lage uendelige mange tråder her inne. Snakk med den det gjelder henne.

Anonymkode: 1e677...039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...