Gjest NastyNice Skrevet 12. desember 2004 #1 Skrevet 12. desember 2004 Hei! Har ett problem i disse skjørt- og kjoletider... Ser etter noen fine, gjerne spisse støvletter som ikke er så brede rundt skaftet. ALT jeg har prøvet hittil blir for stor rundt leggen. Og DET er mindre pent. Så... Det jeg lurer på er om noen av dere har skaffet dere støvletter/ eller prøvet slike støvletter som sitter rundt leggen? Sliter sånn med å finne de som er spesielt smale i skaftet. All hjelp mottas med stoooor takk!
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2004 #2 Skrevet 12. desember 2004 Buffalo har smale støvletter. Koster ca 1600.
Gjest NastyNice Skrevet 12. desember 2004 #3 Skrevet 12. desember 2004 Buffalo har smale støvletter. Koster ca 1600. Tusen takk for tips! Skal sjekke det ut...
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2004 #4 Skrevet 13. desember 2004 Jeg kjøpte nettopp etpar støvletter på Bianco. De hadde sånn "løst" skaft (som ikke står oppreist av seg selv..), og var veldig små og smale. Til og med mine knøttsmå føtter hadde et svare strev med å komme seg inni.
Gjest Xavia Skrevet 13. desember 2004 #5 Skrevet 13. desember 2004 Jeg har samme problemet. Finner ikke støveletter som sitter rundt leggen. Alle er for store...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå