AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #1 Skrevet 28. februar 2017 Kort sammendrag - mor havnet på stoffkjøret når barn var liten. Jeg(far) har hatt eneomsorg siden, sporadisk kontakt frem til barn var 4 - så var hun borte. Mormor har sagt at hun var på behandlingssenter. Hun fikk nylig lov til å ha ett kort samvær med barn under overvåking av meg. Så fant jeg ut at hun faktisk satt i fengsel for grov seksuell vold mot en annen kvinne og hun vil bli værende i fengsel ihvertfall frem til 2020. Det verste er jo at mormor, hennes venninne og mor har lyvd om dette (mormor sa hun ikke ville utsette oss for stresset) og mormor sier hun synes det er dumt om barn ikke treffer henne igjen - fordi dette har hjulpet så mye for datteren(holder henne oppe i fengsel).. Syke greier - Jeg mener at hun ikke skal se barn igjen, hva mener dere? Anonymkode: 5e51e...b8d
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #2 Skrevet 28. februar 2017 Hadde ikke hatt mye lyst til å la henne ha samvær. Det jeg undrer fælt på er hva hun kan ha gjort for å få så lang straff. Anonymkode: 904f2...4b5 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #3 Skrevet 28. februar 2017 Hva sier barnet om dette? De har jo medbestemmelsesrett. Anonymkode: 2913a...abe
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #4 Skrevet 28. februar 2017 Så lang fengselsstraff! Det må være mer enn vold hun er dømt for. Så lenge hun treffer barnet under overvåkning så ser jeg ikke problemet. Hun bør ikke få samvær alene. Anonymkode: 323de...982
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #6 Skrevet 28. februar 2017 TS her. Grov seksuell vold mot annen kvinne - det sier seg vel selv hva hun er skyldig i - nesten 8 år i fengsel, da er det ikke småtterier som har skjedd. Det er en veldig fæl sak som jeg ikke vil gå inn i detaljer på her. Har også funnet ut at hun er straffedømt nesten titalls ganger, og det forundrer meg at jeg ikke har fått vite noe som helst fra noen. Barnet er under 12 år, det har vel litt å si.. Kan jeg be om kopi av rulleblad? Anonymkode: 5e51e...b8d
domimik Skrevet 28. februar 2017 #7 Skrevet 28. februar 2017 (endret) Jeg synes faktisk at hvis det er et par ganger i året på perm eller besøk med observatør til stede, så er det sikkert så godt og motiverende for eksen din at du burde unne henne det. Hun høres helt sprø ut, men hun er barnets mor, og kan ikke gjøre så stor skade på kort tid under oppsyn. Tenker at det sikkert er litt ok for barnet også å vite hvem mamma er for å selv kunne ta stilling til om hen vil møte henne når hen er stor nok til å ta den avgjørelsen. Pr nå høres det ut som barnet ikke har noe begrep om hvem mor er. Ville enten kuttet henne helt ut eller latt henne ha korte samvær under oppsyn av deg eller observatør. Hvis du kutter henne ut kan du risikere at barnet klandrer deg for det senere. Edit: Så ikke siste innlegget før nå. Barnet er stort nok til å bestemme selv. Hvor mye vet barnet om mors dom? Er du redd for at mor etter endt soning kan utføre overgrep på barnet også, ville jeg kuttet henne ut totalt. Endret 28. februar 2017 av domimik
QueenOfTheSidewalk Skrevet 28. februar 2017 #8 Skrevet 28. februar 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Grov seksuell vold mot annen kvinne - det sier seg vel selv hva hun er skyldig i - nesten 8 år i fengsel, da er det ikke småtterier som har skjedd. Det er en veldig fæl sak som jeg ikke vil gå inn i detaljer på her. Har også funnet ut at hun er straffedømt nesten titalls ganger, og det forundrer meg at jeg ikke har fått vite noe som helst fra noen. Barnet er under 12 år, det har vel litt å si.. Kan jeg be om kopi av rulleblad? Anonymkode: 5e51e...b8d Nei, huff hadde nektet henne.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #9 Skrevet 28. februar 2017 Veldig vanskelig, kanskje ta med gutten på fvk? Ville nok kanskje latt sønnen bestemme, hvis han vil besøke mor, så må det jo være noen til stede. Anonymkode: 10f93...4d6
Gjest MrGreen Skrevet 28. februar 2017 #10 Skrevet 28. februar 2017 Greit å holde barn borte fra kriminelle. De får det bedre uten. Stakkars barn som har ei sånn mor.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #11 Skrevet 28. februar 2017 Ville vært veldig skeptisk til samvær med mor. Men om barnet har fyllt 12 år blir det lagnt stor vekt på barnets ønske om saken. Om barnet er over 7 år har det rett til å si sin mening før store avgjørelser blir tatt. Du kan lese litt om det her: http://www.barnefordelingssaker.no/index.php?site=default/772/773/814/776/780 Som noen over nevner, kanskje det kan være en ide å ta med barnet en tur på fvk? Anonymkode: eb91e...3ff
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #12 Skrevet 28. februar 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Grov seksuell vold mot annen kvinne - det sier seg vel selv hva hun er skyldig i - nesten 8 år i fengsel, da er det ikke småtterier som har skjedd. Det er en veldig fæl sak som jeg ikke vil gå inn i detaljer på her. Har også funnet ut at hun er straffedømt nesten titalls ganger, og det forundrer meg at jeg ikke har fått vite noe som helst fra noen. Barnet er under 12 år, det har vel litt å si.. Kan jeg be om kopi av rulleblad? Anonymkode: 5e51e...b8d Hva i all verden skal du med rullebladet? Du skal jo ikke innvilge noe visum. Anonymkode: 2913a...abe
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #13 Skrevet 28. februar 2017 Hadde hold barnet unna om jeg kunne. Barn trenger ikke omgås kriminelle... Dersom det hadde vært snakk om en pappa her som hadde utført grov seksuell vold mot et annen menneske så ville sikkert flesteparten vært enige i at barnet ikke burde treffe denne forelderen! Stol på magefølelsen din TS og gjør det DU føler er riktig for ditt barn! Anonymkode: 263a4...1ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå