AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #1 Skrevet 28. februar 2017 Jeg har datet en fyr en stund, men ikke vært fysiske enda. så jeg lurer rett og slett på: hvor mye skjuler klær str på utstyret? Sett han i boxer og da ser det veldig bra ut, men kjennes mindre ut utenpå buksa🙈 Får selvfølgelig ikke fasit før jeg ser han naken, men jeg er litt nysgjerrig på hvordan det henger sammen. Dårlig forklart😂 *lite erfaring* Anonymkode: f94ec...a45
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #2 Skrevet 28. februar 2017 Du må nesten se han naken og kåt. Ingen kan vite det. Anonymkode: 402d3...deb 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #3 Skrevet 28. februar 2017 Klær skjuler ganske godt. Så ikke ta det han sier for god fisk. Pass på å ikke forplikte deg til noe før du faktisk har sett penisen hans. Anonymkode: 60f9d...032 1
Gjest Overrasket Skrevet 28. februar 2017 #4 Skrevet 28. februar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klær skjuler ganske godt. Så ikke ta det han sier for god fisk. Pass på å ikke forplikte deg til noe før du faktisk har sett penisen hans. Anonymkode: 60f9d...032 Det er det bildemeldingstjenestene er til for, altså? "Skal vi ta neste steg i forholdet?" "JA! Send meg masse på Snap"
Minya Skrevet 28. februar 2017 #5 Skrevet 28. februar 2017 Så er det jo tusenkronerspørsmålet da; Er han en grower, eller en shower? 4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #6 Skrevet 28. februar 2017 Vel vel, jeg hadde ikke dumpet han om tassen er liten😝 Dessuten har han ikke sagt noe som helst om str ser bare bra ut i boxer med stå, derfor jeg lurer. han hadde sikkert sendt bilde hadde jeg spurt og sendt et i retur, men greia er at jeg ikke vil det. For en gang skyld tar jeg ting i et rolig tempo og ikke 1-2-3-sex😂 Anonymkode: f94ec...a45
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #7 Skrevet 28. februar 2017 Bare spør rett ut hvor stor pikk han har hvis det er så viktig? Så sparer du tid også Anonymkode: 129a6...193
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #8 Skrevet 28. februar 2017 Hvordan i huleste skal vi kunne vite det Anonymkode: bde25...86f
Resignert Skrevet 1. mars 2017 #9 Skrevet 1. mars 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare spør rett ut hvor stor pikk han har hvis det er så viktig? Så sparer du tid også Anonymkode: 129a6...193 Og i tillegg sparer du mannen for å føle seg utilstrekkelig, om han ikke helt oppfyller ønskene eller lravene dine. Er ikke mye moro å streve med å tilfredsstille en dame, når man uansett ikke kommer til å klare det ........
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå