Gå til innhold

sølibat:(

Fremhevede innlegg

Gjest DaYdReAm
Skrevet

hei...jeg må si at jeg hater sølibat dypt å intenst!jeg er veldig glad i sex,noe som de typene jeg har vært sammen med liker veldig godt;)det har tilogmed blitt litt formye for noen av dem :roll: jeg har fått me meg det at det kan bli formye sex,men jeg må anstrenge meg for ikke å ha lyst på sex;) når jeg ikke har type,som i skrivende stund,lider jeg av sterke sølibatsymptomer :cry: jeg onanerer ofte,og har en dildo så jeg bruker av og til....men savnet etter dampende het sex er like stort!ikke gidder jeg å ligge rundt,å jeg tror ikke elsker hadde vært helt noe for meg...det blir jo som oftest følelser inne i bildet fra en av partene,sårende viss den andre parten finner seg en annen dame/type....så jeg får bare vente til det kommer en jeg vil ha et forhold til,sex er jo best med en du har følelser for,å jeg foretrekker å vente til jeg får meg type,da kan jeg ha så mye sex jeg vil!har jeg one night stands,så blir bare tida mellom neste gang værre........off...blir fustrert av å gå å vente på sex!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du?

NB! Spørsmålet er ment som det det er, og ikke nedsettende som om det var et teit innlegg.

Skrevet

Kjøpe sex kanskje?

Prisene er ikke avskrekkende, mye billigere enn en runde på byen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...