Gå til innhold

Chromecast forsvant (iPhone)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en chromecast kobla til TV'n og kontrollere denne via mobilen min (iPhone) men nå forsvant all tilkobling til Chromecast fra telefonen min. Det er jo helt krise. Har plombert TV og bruker kun å se via Chromecast. 

Ikke finner jeg appen heller. Men jeg er pålogga Google+ på telefonen. 

Har de kødda med tilganger på diverse plattformer? Litt stressa her nå :P 

Anonymkode: d0cde...87d

Skrevet

Har du prøvd å rett og slett starte telefonen og Chromecast på nytt, evt. hele nettverket ditt? Utrolig hva som løser seg ved en restart. :) 

Anonymkode: 575a8...7ba

Skrevet

Ja. Ingen ting hjelper. Hele appen til Chromecast er borte. Og jeg finner den ikke på iTunes. 

Skrevet

Jeg fant tilslutt Chromecasten på nettverket men får ikke kobla den til. 

Noe feil enten på telefonen eller routeren min. Routeren har vært tullete i dag. 

Skrevet

Appen som heter Chromecast er vel utgått, se om du finner den som heter Google Home istedenfor.

Skrevet
15 minutter siden, Zzyzx skrev:

Appen som heter Chromecast er vel utgått, se om du finner den som heter Google Home istedenfor.

Ja den har jeg og den ber meg logge på Chromecasten. Men på innstillinger får jeg bare beskjed om at det ikke går. 

Jeg lurer på om ruteren er helt koko. Har vært mye tull med den. Men telefonen skal være på wifi nå. Og jeg finner chromecast på tv'n 

AnonymBruker
Skrevet

Den poppet opp igjen etter et par dagers fravær. Av uvisse årsaker :P merkelige greier. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...