AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #1 Skrevet 28. februar 2017 Hei. Henvender meg i hovesak til jenter i slutten av 20-årene/tidlig 30 her. For 3 uker siden møtte jeg dama med stor D. Ekstremt bra kjemi og klaffet veldig bra. Vi hang sammen 3 dager i strekk før jobbturer på hver sin kant gjorde at vi ikke møttes igjen på en god uke. Totalt sett har vi møttes 6 ganger. Føler vi begynner å kjenne hverandre bra og fått gjort mye morsomt sammen men også slappet av til en film og fått pratet sammen. Mye felles interesser Min tidligere erfaring med dating har vært at man fort havner "i bingen" på 2-4 date. I dette tilfeller kom første kyss tidlig på tredje date og på sjette date prøvde jeg å dra det litt videre mens vi klinte men idet jeg forsiktig prøvde å bevege hånden under genseren hennes stoppet hun meg, beklaget seg og sa at det var for tidlig for hun og at sex var noe som tok lang tid for hun. Respekterte selvsagt dette og sa at jeg har ingen hastverk og at jeg aldri kommer til å pushe hun til noe hun ikke vil. Syntes selv det er positivt å bli bedre kjent men det forventes gjerne at vi menn tar ansvar for den eskaleringen føler jeg. Har null problemer med å avvente sex litt men skal samtidig ikke nekte for at følgende tanker gikk gjennom hodet mitt: - Frykt for å havne i vennesona - Vil hun ikke fordi hun ikke har lyst på sex med meg? - Hvor lenge snakker vi? Samtidig vet jeg jo at det kan ligge mange forklaringer bak her. For alt jeg vet kan hun ha vært utsatt for overgrep/voldtekt og har et vanskelig forhold til sex eller opplevd at menn ditcher hun etter sex så ønsker på ingen måte å pushe hun. Litt usikker på hvordan jeg skal gå frem videre. Så spørsmålet til dere jenter er: - kjenner du deg igjen i lignende situasjon? - hva mener du selv er passende tidspunkt for sex mtp antall dates? (Utdyp gjerne) - Dersom du var jenta, hvordan hadde du helst sett at jeg "oppførte" meg videre når det kommer til den biten? - hva må jeg for Guds skyld ikke gjøre (og nei. Har ingen planer om å gå sur, mase eller "true" med at jeg ikke vil møtes igjen Anonymkode: c36a3...90a
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #2 Skrevet 28. februar 2017 For 3 uker siden møtte jeg dama med stor D. En dame med en stor pikk??? Anonymkode: 01022...4a9 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #3 Skrevet 28. februar 2017 Hehe. Nei drømmedama hun som er så kul og vakker at du knapt enser andre jenter som går forbi deg TS Anonymkode: c36a3...90a
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #4 Skrevet 28. februar 2017 Er dame. Forsøker vente med sex før noen dater ja. Var ikke sånn da jg var yngre, men det føles mer naturlig jo eldre man blir. Hadde det vært ons så gjelder ikke dette selvfølgelig, har ikke hatt ons på år! eneste feilen med dette kan vøre at hvis man venter altfor lenge så kan det hende kjemien i senga er skuffende. Catch 22. Vent litt, men ikke altfor lenge. Uansett du har ingenting du skulle ha sagt eller gjort her, siden begge må føle seg klar for det. hvis du er genuint interessert i jenta, bare venter du til hun er klar. Anonymkode: 31c25...a1a 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #5 Skrevet 28. februar 2017 Takk for svar. Hva legger du selv i "noen dater" og "vent litt"? 8 dater, 10? 15? Anonymkode: c36a3...90a
meeeg9 Skrevet 28. februar 2017 #6 Skrevet 28. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Hva legger du selv i "noen dater" og "vent litt"? 8 dater, 10? 15? Anonymkode: c36a3...90a Jeg tror at det beste vil egentlig være å være litt 'lur'. Med det mener jeg at den neste gangen dere møtes, så klin med henne uten å ta på henne noe særlig. Samme kvelden, gjør du det igjen med litt teasing. Før hånda di bak nakken hennes, dra hodet hennes mot deg, gi henne små kyss...men ikke gå lengre enn dette. Ta litt pause og prat om et eller annet. Det at du teaser henne, kan være pirrende for henne. Du kan så gjøre det samme igjen, men denne gangen ta på kroppen hennes litt, men sakte trekke hånda bort igjen. Altså ta hånda under genseren hennes og så trekker du deg og tar på henne utenpå. Så ser du ann hvordan hun reagerer. Kan hende hun da går med på det. Om ikke, kan du neste gang etter der igjen, prøve å ta på henne mer og se om hun er klar Denne metoden vil fungere fordi hun kommer til å forvente at du skal prøve deg på henne igjen. Men om du unngår å være påtrengende, vil hun lure litt på hva du tenker og bli nysgjerrig. Hun vil da mest sannsynlig synes at du er litt gentleman som tok til deg det som skjedde forrige gangen dere møttes. Og det at du viser at du respekterer henne samtidig som at du også gir tydelige signaler på at du har lyst på henne, kan gjøre henne gal når hun til slutt går til sengs med deg! lykke til Ps: slik kan man også gjøre det, hvis man vil være en skikkelig player. Men anbefales ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå