AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #1 Skrevet 28. februar 2017 skal til legen imorgen (10dpo) og fikk en svak positiv test idag. kan jeg be om blodprøve eller vil ikke det vise så tidlig hos legen? må det være noe spesielt for å få blodprøve istedet for urinprøve ? Anonymkode: cda3b...cbf
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #2 Skrevet 28. februar 2017 Hvorfor skal du ha det så tidlig? Burde ihvertfall vente til 14 dpo vel Anonymkode: 35ed7...639 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #3 Skrevet 28. februar 2017 Ingen vits. Testene deres er som regel mye dårligere enn hjemmetestene. Anonymkode: e07e9...252
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #4 Skrevet 28. februar 2017 Med mindre du trenger ekstra oppfølging så er det ikke noe poeng i bruke av legens ressurser for å bekrefte graviditet så tidlig. Teste kan du gjøre selv hjemme. Anonymkode: 07d37...f55 4
Arkana Skrevet 28. februar 2017 #5 Skrevet 28. februar 2017 Hvis du har testet positivt hjemme så er du gravid. Testene hos legen er ikke noe bedre enn hjemmetester og det er ikke noe poeng i at legen skal teste når du allerede har fått positiv test hjemme. 2
vaniljeglasur Skrevet 1. mars 2017 #6 Skrevet 1. mars 2017 Ikke gjør noe med legen så tidlig. Jeg hadde fått svake positive tester hjemme + clearblue digitaltest som viste at jeg var gravid. Jeg fikk beskjed om at jeg burde dra til legen og få det bekrefta, og dette var et par dager før IKM. Jeg fikk negativ test hos legen. Blodprøver er ikke vits så tidlig, med mindre du mistenker en ufrivillig abort. Det viste seg uansett at jeg var gravid og at de hadde for dårlige tester, men mistet dessverre..
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #7 Skrevet 1. mars 2017 Viss du må gå til lege for noe så simpelt er du ikke skikket til å få barn. Spesoielt ikke om du krever blodprøve Anonymkode: e15b9...557 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #8 Skrevet 1. mars 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Viss du må gå til lege for noe så simpelt er du ikke skikket til å få barn. Spesoielt ikke om du krever blodprøve Anonymkode: e15b9...557 Hvordan kan du si noe sånt? Sist jeg var gravid, ringte jeg legen for å høre om jeg trengte å komme inn (jeg hadde ikke vært gravid før, og visste ikke helt), da fikk jeg beskjed om at de ville at jeg skulle komme innom å ta en test for å bekrefte graviditet og ta en prat med legen. Men ifølge AB over her, så er jeg tydeligvis ikke skikket til å få barn, da. Anonymkode: 5da91...ae4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #9 Skrevet 1. mars 2017 Alt folk velger å gå til legen for ... Anonymkode: 9821d...f16
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #10 Skrevet 2. mars 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan du si noe sånt? Sist jeg var gravid, ringte jeg legen for å høre om jeg trengte å komme inn (jeg hadde ikke vært gravid før, og visste ikke helt), da fikk jeg beskjed om at de ville at jeg skulle komme innom å ta en test for å bekrefte graviditet og ta en prat med legen. Men ifølge AB over her, så er jeg tydeligvis ikke skikket til å få barn, da. Anonymkode: 5da91...ae4 Jeg oppdaget min første graviditet i uke 22 og hadde fremdeles ikke like hetta som dere to. Derfor kan jeg si noe sånt. Og viss man sliter med å bli gravid er det et godt tegn på at man ikke bør bli det, med mindre det er mannen det er noe galt med. Anonymkode: e15b9...557 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #11 Skrevet 2. mars 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg oppdaget min første graviditet i uke 22 og hadde fremdeles ikke like hetta som dere to. Derfor kan jeg si noe sånt. Og viss man sliter med å bli gravid er det et godt tegn på at man ikke bør bli det, med mindre det er mannen det er noe galt med. Anonymkode: e15b9...557 Ta deg en bolle. Anonymkode: dc96e...4fd
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #12 Skrevet 2. mars 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg oppdaget min første graviditet i uke 22 og hadde fremdeles ikke like hetta som dere to. Derfor kan jeg si noe sånt. Og viss man sliter med å bli gravid er det et godt tegn på at man ikke bør bli det, med mindre det er mannen det er noe galt med. Anonymkode: e15b9...557 Jeg hadde ikke hetta? Jeg spurte bare. Ser du i det hele tatt hva jeg skriver? LEGEN spurte om jeg kunnet komme inn til en time! Og jeg sliter heller ikke med å bli gravid, for min graviditet var ikke planlagt. Skjønner ikke at jeg gidder å svare sånne nedlatende bedrevitere engang. Anonymkode: 5da91...ae4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #13 Skrevet 2. mars 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Viss du må gå til lege for noe så simpelt er du ikke skikket til å få barn. Spesoielt ikke om du krever blodprøve Anonymkode: e15b9...557 Og du er tydeligvis ikke skikket til å oppholde deg på et forum. Har TS sagt hun drar til legen kun for å finne ut om hun er gravid? Mest sannsynlig skal TS til legen for noe annet og lurer på om når hun allikevel er der kan få sjekket om hun er gravid. Anonymkode: 63dde...a5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå