AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #1 Skrevet 28. februar 2017 Alle skoene mine er våte. Gummistøvlene som jeg har hatt noen år, begynner også lekke vann. Jeg bor i Oslo, hvor kan jeg finne en fysisk butikk som har det til en rimelig penge? Rimelig for meg er under 700 kroner. Har fryktelig dårlig råd for tiden. Takker for alle tips:) Anonymkode: f8d34...b66
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #3 Skrevet 28. februar 2017 Kjøp Viking støvler. Kjent for god kvalitet siden ja 100 år ++ De har mange stilige retro, og alltid de klassiske kadett-støvlene. Du finner dem på XXL og andre sportbutikker. Anonymkode: 0c3ca...73a 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #4 Skrevet 28. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kjøp Viking støvler. Kjent for god kvalitet siden ja 100 år ++ De har mange stilige retro, og alltid de klassiske kadett-støvlene. Du finner dem på XXL og andre sportbutikker. Anonymkode: 0c3ca...73a De jeg har er også Viking, men de er noen år gamle. forhåpentligvis er det derfor de ikke er vantette Anonymkode: f8d34...b66
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #5 Skrevet 28. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøp Viking støvler. Kjent for god kvalitet siden ja 100 år ++ De har mange stilige retro, og alltid de klassiske kadett-støvlene. Du finner dem på XXL og andre sportbutikker. Anonymkode: 0c3ca...73a Jeg ser at de har støvler i mange prisklasser. de billigste koster rundt 150 kroner. Jeg må vel opp noen prisklasser for bra kvalitet?? med bra kvalitet tenker jeg på at de er helt vanntette Anonymkode: f8d34...b66
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #7 Skrevet 28. februar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser at de har støvler i mange prisklasser. de billigste koster rundt 150 kroner. Jeg må vel opp noen prisklasser for bra kvalitet?? med bra kvalitet tenker jeg på at de er helt vanntette Anonymkode: f8d34...b66 I utgangspunktet er de vanntette de rimeligste også, men en betaler nok for kvalitet her, som skal vare over tid, som med alt annet, så jeg ville kjøpt de du liker og har råd til. Husk at støvler er noe som må vedlikeholdes, man smører dem jevnlig med en svamp med vannavstøtende "vaselin" Denne "vaselinen" og svamp selges der støvler selges, Viking har egen de også. Anonymkode: 0c3ca...73a 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #8 Skrevet 28. februar 2017 Er det vadestøvler du trenger, eller? Jeg har aldri opplevd at gummistøvler ikke tåler vanlig regn. Skal du hoppe i sølepytter forstår jeg at du blir bløt. Anonymkode: 37de6...a32
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #9 Skrevet 1. mars 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjøp Viking støvler. Kjent for god kvalitet siden ja 100 år ++ De har mange stilige retro, og alltid de klassiske kadett-støvlene. Du finner dem på XXL og andre sportbutikker. Anonymkode: 0c3ca...73a kjøpte disse på XXL. er fornøyd foreløpig:) Anonymkode: f8d34...b66
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #10 Skrevet 2. mars 2017 På 1.3.2017 den 15.11, AnonymBruker skrev: kjøpte disse på XXL. er fornøyd foreløpig:) Anonymkode: f8d34...b66 Så bra! Håper de "virker" i mange år for deg Anonymkode: 0c3ca...73a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå