AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #1 Skrevet 28. februar 2017 Etter jeg spiste middag i går har jeg har jeg følt at det ligger noe på venstre side av halsen.. det stikker. Av og til kjenner jeg det ikke men når jeg begynner å snakker eller svelge så stikker det. Føles ut som rusk eller visst du har spist popcorn.. blir gal av det er vell ikke en Grunn til å ringe legen/legevakten for det?! Noen tips ?? Kan et sår / rift føles ut som det sitter noe fast? Andre som har opplevd det? Anonymkode: 2cef4...338
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #2 Skrevet 28. februar 2017 Nei, høres ikke ut som noe grunn for å ringe legevakten. Hadde du satt fast noe i halsen som indikerte alvor i går, hadde du vært dø nå. Så farlig er det nok ikke. Prøv å drikke masse vann, og gir det seg ikke får du gå til fastlegen og se om h*n kan fjerne det. Opplever selv lignende tidvis, da spesielt med popcorn som du nevner men også med knekkebrød, tacoskjell eller frø o.l. Antar at det har festet seg under mandelen din, som gjør at det sitter fast der og ligger og irriterer og stikker i området. Prøv å gjespe og bevege området samt drikke. Anonymkode: 8faf0...a01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå