Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.ebay.com/itm/1x-Wella-Color-Touch-semi-permanent-creme-Hair-Colour-60-ml-FREE-post-/381444415547?var=650595515241&hash=item58cfdbe03b:m:mEoen1Iwe8QrFiyYkK1nIzQ

Når jeg skal farge håret pleier jeg å bruke Wella Color touch, men nå har jeg bestemt meg for å kjøpe denne hårfargen fra ebay for å få det billigere. Når jeg kjøper den i Norge må jeg alltid blande 2 stoffer sammen, men her selges samme hårfarge men som 1 tube med krem? Er det noe som mangler eller er hårfargen allerede blandet slik at jeg kan ta den rett på håret?

Anonymkode: c1957...57d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne skal rett i håret. Den er mildere enn de fargene der du må blande sammen developer og farge, som er typisk for norsk boksfarge.

Se også Amazon.co.uk for billigere farger, de har ofte mer enn eBay.

Anonymkode: 7a440...3fb

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne skal rett i håret. Den er mildere enn de fargene der du må blande sammen developer og farge, som er typisk for norsk boksfarge.

Se også Amazon.co.uk for billigere farger, de har ofte mer enn eBay.

Tusen takk for svar :) .Så da vil håret mitt altså ikke etses av slik jeg var redd for hvis jeg puttet det rett i håret ;) .

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar :) .Så da vil håret mitt altså ikke etses av slik jeg var redd for hvis jeg puttet det rett i håret ;) .

Neeei! Vent! Denne SKAL faktisk blandes med developer, beklager så utrolig mye! Forvekslet den med wella color fresh, som ikke skal blandes ut!!!! Det ville allikevel ikke skade håret ditt om du hadde fargen rett i uten developer, for det er developeren som"skader" håret. 

Igjen, beklager.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neeei! Vent! Denne SKAL faktisk blandes med developer, beklager så utrolig mye! Forvekslet den med wella color fresh, som ikke skal blandes ut!!!! Det ville allikevel ikke skade håret ditt om du hadde fargen rett i uten developer, for det er developeren som"skader" håret. 

Igjen, beklager.

Jeg " farget" håret med kremen i tuben, men det skjedde ingenting, håret har samme farge som tidligere :) .

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg " farget" håret med kremen i tuben, men det skjedde ingenting, håret har samme farge som tidligere :) .

Yup, fordi denne trenger developer for å fungere. 

Color fresh er som sagt alt-i-ett farge. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Yup, fordi denne trenger developer for å fungere. 

Color fresh er som sagt alt-i-ett farge. 

Tusen takk for all hjelp :) .

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å bruke Wella color touch 6/ 7, hvordan skal jeg finne samme farge i Wella Color Fresh? Når jeg søker på Color Fresh 6/7 får jeg en blond farge mens jeg skal ha en brun?

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier å bruke Wella color touch 6/ 7, hvordan skal jeg finne samme farge i Wella Color Fresh? Når jeg søker på Color Fresh 6/7 får jeg en blond farge mens jeg skal ha en brun?

Her finner du color fresh, og hvilke brune nyanser den kommer i. 

https://www.bangerhead.no/toning-farging

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...