Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!:) vi var hos gynekologen i går og fikk svar på blodprøvene mine og sædprøven til sambo. Alle prøvene var kjempe fine. men siden jeg har hatt 2 store operasjoner i magen (har Mb. Crohn) så trodde gynekologen at egglederne mine var trange. Ikke tette siden jeg ble gravid for 3 år siden. Så hu skulle sende oss til riksen for prøverør:) men så går jeg på humira nå, og er redd for at når vi endelig får kommet inn på samtale på riksen skal jeg få beskjed om at vi ikke får hjelp enda pga humira. Noen andre som har vært/er i samme situasjon?? Gynokologen vet jeg går på humira, hu hadde vel ikke sendt oss til riksen for prøverør hvis jeg ikke kunne gjennomføre det?? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Humira skal ikke brukes under graviditet og det bør opphold på flere måneder etter du er ferdig før du begynner å prøve å bli gravid. Så entn må du slutte på Humira, eller utsette graviditeten.

Anonymkode: 07812...cd3

Skrevet

Er det jeg å har lest. Men legen min på sykehuset sier at det ikke er så farlig. At han har hatt mange pasienter som er gravide som går på humira. Må bare inn å ta flere tester ofte og ikke bruke humira fra ca uke 23. Men tenkte å ringe han i morgen. si at jeg ikke vil ta noen sjangse med å fortsette på humira og evt få beskjed på riksen når den tid kommer at vi må utsette prøverøret. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...