AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #1 Skrevet 28. februar 2017 Jeg har hele livet vært veldig tynn (les: ekstremt undervektig uten spiseforstyrrelser) og har NULL former. Rumpa mi eksisterer ikke, og jeg har vært inne på tanken om å legge inn implantater. Men, siden jeg vet at dette vil gi et veldig unaturlig utseendet, ønsker jeg heller å trene den større. Den består hverken av muskler eller fett i dag, og jeg trenger å vite omtrent hvor lang tid det vil ta for at jeg kan gå fra null rumpe til en nogenlunde fyldig og rund sprettrumpe? Lurer også på hvilke øvelser som er til å anbefale? Vil rumpeøvelser hjemme uten vekter være til noen nytte i starten? Altså, vil det kunne gi resultater? Og hva kan man egentlig forvente av et så dårlih utgangspunkt som jeg har? Vil en spretten, fyldig rumpe være realistisk? Setter pris på seriøse svar. Anonymkode: 26fe0...e6b
verpesyk Skrevet 28. februar 2017 #2 Skrevet 28. februar 2017 ta to trinn i trappa om gangen, hver gang du går i en trapp, jeg har fått den superrumpa!
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #3 Skrevet 28. februar 2017 Ville tatt kontakt med en PT for å få veiledning om diett, øvelser osv. Mye lettere å få vellykkede resultater da. Og ikke glem at det tar tid.. Dessverre Anonymkode: 5c49f...fa9 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #4 Skrevet 28. februar 2017 Er greit å spare den flate rumpa, blir nok in igjen. Ser jo veldig dumt ut med tynn kropp og strutse rumpe. Anonymkode: db237...b39
Arawis Skrevet 28. februar 2017 #5 Skrevet 28. februar 2017 Masse øvelser du kan gjøre hjemme uten vekter til å begynne med. Let litt på det store internettet. Jeg ville dog, hadde jeg vært deg, meldt meg inn på et senter og kjøpt noen PT timer. Da får du kyndig veiledning av noen som ser utgangspunktet ditt. Husk forresten at det tar tid å bygge muskler og resultater kan la vente på seg, bare ikke gi opp! ooog husk å spise nok og riktig mat (proteiner). Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #6 Skrevet 28. februar 2017 Jeg merker forskjell etter bare et par treningsøkter. Søk gjerne opp videoer på youtube som viser spesifike øvelser. Knebøy, utfall med/uten vekter (gjerne med benk), diverse øvelser med beina når du står på alle fire (kommer ikke på hva de heter), ikke minst fjellturer og trapper fremfor heis. Kostholdet er minst like viktig som treningen, ettersom du vil ha en fyldig rumpe i tillegg til at den er spretten. Da er det viktig å spise mer enn du forbrenner. Anonymkode: d35cd...dc8 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #7 Skrevet 28. februar 2017 Lurt å få opplegg med PT. Hvis du synes det blir for dyrt, er det rimeligere med PT på nett. Og hvis du er tynn nå, bør du legge på deg veldig gradvis slik at det meste blir muskler. Og når du trener og spiser ren mat, vil alt legge seg på de rette plassene. Anonymkode: 577fe...dc8 2
brownbrown Skrevet 28. februar 2017 #8 Skrevet 28. februar 2017 knebøy, leggpress, strake markløft og hamstring curl, i den rekkefølgen og spise mer. jeg har hatt kunder som bruker 3 mnd fra ingen ræv til sprettræv. men der har jeg selv fulgt opp personelig
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #9 Skrevet 28. februar 2017 Tusen takk for svar! Så det finnes altså håp?? Hehe. Jeg har så dårlig selvtillit over dette beinranglet av en kropp jeg har, at jeg kommer til å prøve og legge på meg flere plasser, men rumpa er nok det jeg er mest misfornøyd med og derfor det jeg har mest fokus på. Hva må man regne med å betale for et par timer med PT? ts Anonymkode: 26fe0...e6b
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #10 Skrevet 28. februar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar! Så det finnes altså håp?? Hehe. Jeg har så dårlig selvtillit over dette beinranglet av en kropp jeg har, at jeg kommer til å prøve og legge på meg flere plasser, men rumpa er nok det jeg er mest misfornøyd med og derfor det jeg har mest fokus på. Hva må man regne med å betale for et par timer med PT? ts Anonymkode: 26fe0...e6b Jeg tror det beste er å få et oppsatt kosthold og treningsprogram, i stedet for bare et par timer hos PT? Anonymkode: 577fe...dc8
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #11 Skrevet 28. februar 2017 Knebøy, markløft, tunge bakker osv. Dra på deg en god ryggsekk med vekt i (f.eks 10-20kg kattesand). Sørg for at du får i deg nok proteiner. Når du skal utvide muskelmassen må du ta ordentlig tunge og få repetisjoner, fremfor mange lette. Anonymkode: c7a09...f13
Arawis Skrevet 28. februar 2017 #12 Skrevet 28. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar! Så det finnes altså håp?? Hehe. Jeg har så dårlig selvtillit over dette beinranglet av en kropp jeg har, at jeg kommer til å prøve og legge på meg flere plasser, men rumpa er nok det jeg er mest misfornøyd med og derfor det jeg har mest fokus på. Hva må man regne med å betale for et par timer med PT? ts Anonymkode: 26fe0...e6b Vist er der håp! men å endre kroppen sin er mye jobb og dedikasjon, men alle (som ikke er forhindret av sykdom) kan gjøre det med litt innsats. Sjekk ut treningssenter i nærheten av deg som er lettvint å komme seg til (lettere å komme seg på trening da). PT timer varierer veldig (400-600?) så du må nok sjekke individuelt. Men satselixia f.eks har/hadde to timer PT inkludert når du melder deg inn. Og satselixia er generelt en veldig bra kjede å trene i!Både med tanke på stemningen (alle aldere og fasonger) , frivektsonene, gruppetimene og for ikke å glemme badstuene som ofte er min motivasjon for å komme meg på trening ! Jeg har prøvd det meste skjønneru, men trives best by far der. Og nei, jeg er ikke selger eller ansatt. Jeg bare heier på deg!
Gjest Froning Skrevet 1. mars 2017 #13 Skrevet 1. mars 2017 Markløft, knebøy, hiptrust og lunges med fokus på at hofta skal være låst i hver repitisjon. Du kan airsquatte i starten , men ønsker du ordetlige resultater må du ha motstand når du trener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå