Gå til innhold

Jeg er glad i, men HATER også mennesker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er glad i venner og familie. Det er vel noe de fleste er. Men...jeg sliter litt med æ tenke på at vi er mennesker.. Altså, hvor fleksible vi er som art, på samme tid så dumme og enkle. Vi lar oss påvirke av alt. I tillegg harvi begynt å komme i alle slags utgaver og det er alltid noe å ta hensyn til. Vi blir handicappet, allergiske...og religion kan stå i veien for et kjærlighetsliv! Og det irriterer meg så jævlig...at det skal gå på kvinner. Hadde det bare gått på mat haddedet vært greit, men neida...forskjellen på mann og kvinne skal være så viktig at det måtte høre med i en religion... Alt er så irriterende!! 

Anonymkode: f28e3...1be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klo:

Anonymkode: cd3d6...aa1

• Liker 2
Skrevet (endret)

Religion generelt er jo bare vås og idiotisk piss. Egentlig driver mennesker med så ufattelig mye idioti og dårskap at man lett kan bli irritert og ergelig. Synes ikke det er det minste rart at du irriterer deg, men man må til syvende og sist spørre seg hvor konstruktivt det faktisk er å irritere seg, og hva du faktisk kan gjøre med det selv.

Er det egentlig særlig vits i å bruke energi på å irritere seg over ting man ikke har kontroll over selv?

Endret av Citpensacola
  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, Citpensacola skrev:

Religion generelt er jo bare vås og idiotisk piss. Egentlig driver mennesker med så ufattelig mye idioti og dårskap at man lett kan bli irritert og ergelig. Synes ikke det er det minste rart at du irriterer deg, men man må til syvende og sist spørre seg hvor konstruktivt det faktisk er å irritere seg, og hva du faktisk kan gjøre med det selv.

Er det egentlig særlig vits i å bruke energi på å irritere seg over ting man ikke har kontroll over selv?

Nei, men det kan være til forstyrrelser for ting man vil i livet. :( nettopp pga konsekvenser som kan oppstå av valg man tar. Ikke fordi det er galt i seg selv, men fordi uskrevne regler er oppstått. F.eks, hadde jeg blitt sammen med han jeg liker hadde mange fra familien gjort meg til mobbeoffer, venner også. Og mulig jeg utsetter meg selv for et liv i fangeskap...slike ting. Man må tenke over, pga menneskeskapte regler!!

Skrevet

Det gjelder generelt å gi litt mer faen. Hva så om familien hadde gjort deg til mobbeoffer? Da er de virkelig ikke mye å samle på, så de kan lett ignoreres. Folk som bryr seg oppi hva du driver med på en negativ måte er antakeligvis søplefolk som ikke fortjener din oppmerksomhet. Gjør som du vil, og gi faen!

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, Citpensacola skrev:

Det gjelder generelt å gi litt mer faen. Hva så om familien hadde gjort deg til mobbeoffer? Da er de virkelig ikke mye å samle på, så de kan lett ignoreres. Folk som bryr seg oppi hva du driver med på en negativ måte er antakeligvis søplefolk som ikke fortjener din oppmerksomhet. Gjør som du vil, og gi faen!

Takk for svar. Ja, jeg skulle så virkelig ønske at jeg kunne gi mer faen. Men det er ikke lett, særlig ikke når du føler skyld dersom din mor hadde sagt "ja men du ber om trøbbel nå. Jeg har advart deg og skjer det noe er det din feil". Hun vil knekke sammen om jeg innleder et forhold med en muslim. Jeg vet ikke hva som er rett og galt, men helvette er det at religion i det hele tatt måtte oppstå. Det skiller folk.

• 3 uker senere...
Skrevet

Vi er hjernevasket og egoistiske folk har ikke moral . Mennesker generelt er fæle . Jeg liker de jeg liker og liker ikke de jeg ikke liker . Men lært meg og ikke legge energi i og hate de jeg ikke liker eller er enig i . Verden er korupt , mennesker er dumme som tar seg til rette og vandaliserer jorden og ikke tenker på fremtiden . Jeg stemmer ikke heller og lar meg ikke påvirke av hva samfunnet mener og syntes at jeg skal leve livet .

Skrevet
På 28.2.2017 den 17.40, AnonymBruker skrev:

Nei, men det kan være til forstyrrelser for ting man vil i livet. :( nettopp pga konsekvenser som kan oppstå av valg man tar. Ikke fordi det er galt i seg selv, men fordi uskrevne regler er oppstått. F.eks, hadde jeg blitt sammen med han jeg liker hadde mange fra familien gjort meg til mobbeoffer, venner også. Og mulig jeg utsetter meg selv for et liv i fangeskap...slike ting. Man må tenke over, pga menneskeskapte regler!!

Du Ts du Ts .. følg hjertet ditt og be familie drite g dra .. er de glad i deg akseptere de deg for den du er .. familien min kutta jeg ut fordi orka ikke den dømminga og hjernevaskinga og hersketeknikker . De er ditt liv og du skal bli lykkelig ikke din familie venner osv. Jeg er sammen med en som er 30 år eldre , viste folk ville reagere men drwit i det . Lær deg og gi mer faen om hva andre mene og syntes . Lev livet, gjør de du vil såfrem de ikke skader andre . 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...