AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #1 Del Skrevet 28. februar 2017 Jeg startet på fhs ifjor august. Jeg hadde det veldig fint i starten, å var veldig positiv. Nå er det litt over 2 måneder igjen til jeg er ferdig, å jeg trives virkelig ikke lenger. Det er dårlig miljø, og jeg føler det er veldig gruppert. I klassen min trives jeg helt okå, men ingen jeg kjenner sykt godt, å jeg føler ikke jeg kan være med selv der. Jeg har egentlig bare lyst til å slutte, jeg får jo nesten angst av å gå her. Jeg prøver å være positiv, med tanke på at det bare er 2 måneder igjen, men jeg har det ikke lett, i tillegg til dette reiser vi bort på klassetur med klassen neste mandag, jeg gruer meg mer enn jeg gleder meg fordi jeg føler jeg kommer til å føle meg skikkelig alene... Anonymkode: e1f04...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #2 Del Skrevet 28. februar 2017 Det høres ikke bra ut. Du kan jo forsøke å bli bedre kjent med folk i klassen din. Ikke noe kjekt når klassen er grupert, men kanskje du finner noen du kan bli bedre kjent med? Anonymkode: c5242...d26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti.09 Skrevet 28. februar 2017 #3 Del Skrevet 28. februar 2017 Veldig trist at du føler det sånn. Det er viktig at du finner noen som du føler du kan være deg selv 100%, og der dere har en god kjemi. Dersom du ser noen som er alene, så kan du gå bort til dem og snakke med dem. Du kan også snakke med en lærer eller en rådgiver på skolen om hva som kan være lurt å gjøre. På min skole delte også folk seg inn i grupper. Hva heter skolen du går på? Ønsker deg masse lykke til videre, og håper du vil finne noen å være med! Gir en god klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #4 Del Skrevet 28. februar 2017 jeg har venner jeg kan være med her, men reiser på klassetur neste mandag med kun klassen.. noe jeg gruer meg til! går på risøya fhs Anonymkode: e1f04...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti.09 Skrevet 28. februar 2017 #5 Del Skrevet 28. februar 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg har venner jeg kan være med her, men reiser på klassetur neste mandag med kun klassen.. noe jeg gruer meg til! går på risøya fhs Anonymkode: e1f04...653 Har du snakket med læreren din om dette? Kanskje han/hun kan komme med råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv Skrevet 1. mars 2017 #6 Del Skrevet 1. mars 2017 Bare tving deg gjennom driten. Ble sjæl mobba på VGS men jeg bare tvang meg gjennom faenskapet. Dessuten er det bare to måneder igjen og du blir jo ikke mobba heller, dette klarer du! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå