AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #1 Skrevet 28. februar 2017 Har vært på datern med en dame de siste ukene. Vi har god kjemi og har det veldig fint sammen. Hun stimulerer meg mentalt, og vi har masse sex. (Jeg har imidlertid store problemer med å få orgasme når vi har sex. Dette har jeg omtalt i en annen tråd her på forumet). Vi hadde sex på første daten vår, og etter det har vi møttes 3-4 ganger hver uke, og overnattet hos hverandre med tilhørende sex (uten orgasme for min del). Men nå kjenner jeg at jeg begynner å få litt pustebesvær. Føler det blir litt intenst når hun ikke klarer å avslutte en date/samvær uten at vi har avtalt et nytt møte, gjerne dagen etterpå, eller så fort det praktisk lar seg gjøre. Jeg har vært singel noen år, og trives i utg. pkt. godt i mitt eget selskap. Har også begrenset med fritid, og liker å bruke noe av denne på venner/trening/hobbyer. Samtidig ønsker jeg ikke å såre henne. Er det jeg eller hun som er unormal? Er det vanlig å henge sammen 3-4 ganger i uka når man er tidlig i datingfasen? Er det unormalt av meg å ikke ville tilbringe all min tilgjengelige tid med henne? Betyr det (+ at jeg sliter med å få orgasme med henne) at jeg ikke er forelsket/tiltrukket nok av henne? Er veldig forvirret her. Vil så gjerne at det skal funke, men vet ikke om det er jeg som mangler følelser, eller hun som evt. kveler følelsene mine ved å forvente så hyppig omgang og samvær. Hilsen Bergens-gutt (39) Anonymkode: c0254...f66 1
Vinky Skrevet 28. februar 2017 #2 Skrevet 28. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har vært på datern med en dame de siste ukene. Vi har god kjemi og har det veldig fint sammen. Hun stimulerer meg mentalt, og vi har masse sex. (Jeg har imidlertid store problemer med å få orgasme når vi har sex. Dette har jeg omtalt i en annen tråd her på forumet). Vi hadde sex på første daten vår, og etter det har vi møttes 3-4 ganger hver uke, og overnattet hos hverandre med tilhørende sex (uten orgasme for min del). Men nå kjenner jeg at jeg begynner å få litt pustebesvær. Føler det blir litt intenst når hun ikke klarer å avslutte en date/samvær uten at vi har avtalt et nytt møte, gjerne dagen etterpå, eller så fort det praktisk lar seg gjøre. Jeg har vært singel noen år, og trives i utg. pkt. godt i mitt eget selskap. Har også begrenset med fritid, og liker å bruke noe av denne på venner/trening/hobbyer. Samtidig ønsker jeg ikke å såre henne. Er det jeg eller hun som er unormal? Er det vanlig å henge sammen 3-4 ganger i uka når man er tidlig i datingfasen? Er det unormalt av meg å ikke ville tilbringe all min tilgjengelige tid med henne? Betyr det (+ at jeg sliter med å få orgasme med henne) at jeg ikke er forelsket/tiltrukket nok av henne? Er veldig forvirret her. Vil så gjerne at det skal funke, men vet ikke om det er jeg som mangler følelser, eller hun som evt. kveler følelsene mine ved å forvente så hyppig omgang og samvær. Hilsen Bergens-gutt (39) Anonymkode: c0254...f66 Kremt... 13
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #3 Skrevet 28. februar 2017 Det høres mye ut, 1-2 ganger i uken er greit synes jeg. Har du tatt det opp med henne? Si at du trenger tid til andre ting også. Anonymkode: 6ea26...7ba
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #4 Skrevet 28. februar 2017 Skjønner godt det blir litt mye, spesielt siden det er så tidlig. Er ikke sikkert du er helt tiltrukket av henne, men følelsene vil nok komme etterhvert. Anonymkode: 3fb5b...6f2
Teethgrinding Skrevet 28. februar 2017 #5 Skrevet 28. februar 2017 How... Hvordan får du ikke orgasme? Er hun laget av plast eller? 2
sol87 Skrevet 28. februar 2017 #6 Skrevet 28. februar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har vært på datern med en dame de siste ukene. Vi har god kjemi og har det veldig fint sammen. Hun stimulerer meg mentalt, og vi har masse sex. (Jeg har imidlertid store problemer med å få orgasme når vi har sex. Dette har jeg omtalt i en annen tråd her på forumet). Vi hadde sex på første daten vår, og etter det har vi møttes 3-4 ganger hver uke, og overnattet hos hverandre med tilhørende sex (uten orgasme for min del). Men nå kjenner jeg at jeg begynner å få litt pustebesvær. Føler det blir litt intenst når hun ikke klarer å avslutte en date/samvær uten at vi har avtalt et nytt møte, gjerne dagen etterpå, eller så fort det praktisk lar seg gjøre. Jeg har vært singel noen år, og trives i utg. pkt. godt i mitt eget selskap. Har også begrenset med fritid, og liker å bruke noe av denne på venner/trening/hobbyer. Samtidig ønsker jeg ikke å såre henne. Er det jeg eller hun som er unormal? Er det vanlig å henge sammen 3-4 ganger i uka når man er tidlig i datingfasen? Er det unormalt av meg å ikke ville tilbringe all min tilgjengelige tid med henne? Betyr det (+ at jeg sliter med å få orgasme med henne) at jeg ikke er forelsket/tiltrukket nok av henne? Er veldig forvirret her. Vil så gjerne at det skal funke, men vet ikke om det er jeg som mangler følelser, eller hun som evt. kveler følelsene mine ved å forvente så hyppig omgang og samvær. Hilsen Bergens-gutt (39) Anonymkode: c0254...f66 Det må du jo rett og slett ta opp med henne. Si at du setter stor pris på tiden med henne, men at du også trenger litt tid for deg selv av og til. Hvis hun ikke respekterer det, blir det nok uansett slitsomt å være sammen med henne. Tenk bare på når dere eventuelt blir samboere. For meg er i alle fall 3-4 ganger litt mye når alt er ferskt. 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #7 Skrevet 28. februar 2017 Det er ikke noe rett eller galt svar her. Dere er muligens bare ikke helt på samme sted enda. Hun vil helst ha deg hele tiden, mens du trenger å trekke pusten og dere har begge rett på deres egne følelser. Det er vanskelig å vite hva som er rett å si ift det til henne. Hvis du sier at du ønsker å roe ned litt så kan hun bli redd for at du egentlig ikke er interessert, og hvis du ikke sier noe så blir du kvalt og til slutt orker du ikke synet av dama. Jeg har dessverre ikke noe godt svar. Det kommer helt an på hvordan hun er å snakke med. Jeg tror nok at åpenhet og ærlighet er det viktigste her uansett. At du bare må si at du liker henne, men at du trenger litt mer alenetid. Anonymkode: 0674a...d36 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #8 Skrevet 28. februar 2017 Det er definitivt noe galt med en middelaldrende mann på 39 år som omtaler seg selv som en gutt..men i ditt tilfelle er det kanskje rett siden du høres ut som en sutrete liten gutt. For nei, det er ikke rart at en dame forventer at du vil inn i et seriøst forhold som går foran venner, hobbier og fritid i din alder. Å drive med en langvarig datingfase i den alderen virker rimelig latterlig. Folk som er gift eller samboere som er relativt normalt for din aldersgruppe henger med hverandre 7 ganger per uke. Stort sett, tviler på de lider så voldsomt under det. Anonymkode: c5e39...a77 3
Sallie Skrevet 28. februar 2017 #9 Skrevet 28. februar 2017 1-2 ganger i uken kan være greit og. Jeg er sånn og. Sånn som trenger "luft". Men 1-2 ganger i uken burde jo gå greit om du virkelig liker henne. 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #10 Skrevet 28. februar 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er definitivt noe galt med en middelaldrende mann på 39 år som omtaler seg selv som en gutt..men i ditt tilfelle er det kanskje rett siden du høres ut som en sutrete liten gutt. For nei, det er ikke rart at en dame forventer at du vil inn i et seriøst forhold som går foran venner, hobbier og fritid i din alder. Å drive med en langvarig datingfase i den alderen virker rimelig latterlig. Folk som er gift eller samboere som er relativt normalt for din aldersgruppe henger med hverandre 7 ganger per uke. Stort sett, tviler på de lider så voldsomt under det. Anonymkode: c5e39...a77 Takk for at du henger deg opp i alderen, mehe. https://www.ba.no/nyheter/du-er-middelaldrende-forst-nar-du-er-53-ar/s/1-41-6830070 Anonymkode: c0254...f66 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #11 Skrevet 1. mars 2017 Når du i en alder av 39 betegner deg selv som gutt.. da er du nok ikke moden nok for et forhold uansett. La nå det voksne kvinnemennesket gå. Anonymkode: 2347e...8a7
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #12 Skrevet 1. mars 2017 Jeg forstår deg veldig godt. 3-4 ganger i uka hadde vært mye for meg og. Du må nesten ta det opp med henne men på en måte som gjør det klart at du vil fortsette relasjonen. Det er her det kan bli vanskelig. Du må liksom gjøre det klart at det handler om at du trenger mer tid for deg selv og ikke om at du vil ha mindre tid med henne. Hvordan dette kan gjøres vet jeg ikke Og dette med manglende orgasme kan ha noe med at du føler deg kvalt i relasjonen. Anonymkode: 29005...0bb 2
I Grosny Skrevet 1. mars 2017 #13 Skrevet 1. mars 2017 (endret) 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Når du i en alder av 39 betegner deg selv som gutt.. da er du nok ikke moden nok for et forhold uansett. La nå det voksne kvinnemennesket gå. Anonymkode: 2347e...8a7 Hmm, når generasjonskløfta er den mest synlig kløfta ........ Mange menn blir ikke modne før de får barn. Det er helt naturlig og bør gå greit. Jeg tror TS bør trappe ned til tre møter i uka, og også slippe seg litt mer løs når han først er i senga. At spruten ikke kommer så lett skyldes kanskje at han ikke er avholdende lenge nok. Endret 1. mars 2017 av I Grosny 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå