Gå til innhold

Hvordan si at jeg liker ff mer enn som bare ff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en fuckfriend. Som jeg har begynt å like mer enn før. Klassisk historie antar jeg.

Jeg er ikke vilt forelska, og jeg kommer til å takle en eventuell avvisning greit. Men hvordan skal jeg si det? Vil tape minst mulig ansikt, og heller ikke si for mye....og tror jeg må ta det på sms, for jeg klarer ikke å vente til neste gang jeg ser ham. 

Anonymkode: 614f2...fba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sms! Plis

Anonymkode: 27726...0d7

Skrevet

Klassisk ja? Dette kalles "du har lurt deg sjæl". 

Det er bare en ting å gjøre: 'fess up. Own it. Du hadde det ikke i deg å ha et meningsløst knulleforhold, noe du bør være glad for. Lær av det til neste gang, men akkurat for nå bør du ikke ligge med ham igjen før du blir ærlig med både ham og deg selv. 

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en fuckfriend. Som jeg har begynt å like mer enn før. Klassisk historie antar jeg.

Jeg er ikke vilt forelska, og jeg kommer til å takle en eventuell avvisning greit. Men hvordan skal jeg si det? Vil tape minst mulig ansikt, og heller ikke si for mye....og tror jeg må ta det på sms, for jeg klarer ikke å vente til neste gang jeg ser ham. 

Du bør i allefall ikke ta det på SMS. Beste er Face-2-Face.

Er jo bare å spørre ham rett ut om han kunne sett for seg noe mer seriøst mellom dere enn bare å være ff det. Men tror nok han også hadde satt pris på at du fortalte ham at du liker ham mer enn bare en ff.

For noen år siden var jeg ff med ei jente. Hun var veeeeldig tydelig på at vi ikke kunne bli noe annet enn ff for hun mente at vi var litt forskjellige til at det kunne bli noe seriøst. Vi holdt på i 8-9mnd og etterhvert følte jeg at hun begynte å skulle ha litt kontroll på meg....hva jeg gjorde og hvem jeg var sammen med....noe som begynte å bli litt slitsomt siden hun ikke ønsket noe mer enn ff. Så til slutt kuttet jeg henne ut helt og ble sammen med ei jente i stedet. Fikk i ettertid høre via andre at hun hadde fått følelser for meg men turte ikke å innrømme det. Gikk og håpet på at jeg skulle si at jeg hadde fått følelser  for henne, slik at hun skulle slippe å tape ansikt om jeg ikke ville noe mer enn ff. Utrolig tåpelig da, jeg kunne godt tenkt meg noe mer seriøst enn ff jeg.....var hun som hele tiden påpekte at vi ikke kunne bli noe mer enn ff. 

Så mitt råd er TS.....hopp i det og vær ærlig med ham. Hadde ikke du likt at han hadde vært det med deg om det var omvendt??

Anonymkode: 307be...f58

• Liker 7
Skrevet
21 minutter siden, Arcturus skrev:

Klassisk ja? Dette kalles "du har lurt deg sjæl". 

Det er bare en ting å gjøre: 'fess up. Own it. Du hadde det ikke i deg å ha et meningsløst knulleforhold, noe du bør være glad for. Lær av det til neste gang, men akkurat for nå bør du ikke ligge med ham igjen før du blir ærlig med både ham og deg selv. 

Jeg vil jo ikke si at jeg har det, jeg er jo klar over at det sannsynligvis ikke blir noe, men det skader ikke å spørre. Så tar jeg konsekvensene og dropper hele greia. Jeg er ikke på knærne etter ham, bare merker at jeg kanskje kan bli forelska om det fortsetter. 

• Liker 1
Skrevet

Ta det ansikt til ansikt, og bare vær ærlig :) Si du gikk inn i dette for å kun være ff, men nå merker du at du er på vei til å ønske noe mer og lurer på om det er best at dere avslutter nå? Da er du ærlig uten å blottlegge deg helt.

Anonymkode: e7f42...1be

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Vi har avtalt å snakke om det i helga. Blir spennende å høre hva han sier.

• Liker 2
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Update. Han liker meg også! Ingen av oss vet om vi blir kjærester ennå, men vi er enige om at vi liker hverandre. Så får vi se hva som skjer. :)

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Update. Han liker meg også! Ingen av oss vet om vi blir kjærester ennå, men vi er enige om at vi liker hverandre. Så får vi se hva som skjer. :)

Men det å like noen og det ha følelser for noen, er vel to forskjellige ting er det ikke? 

Kanskje han liker bare å være med deg og har det koselig, men at han ikke har følelser for deg..? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Yay! Så bra du tok sjansen og turte å ta det opp. :)

Anonymkode: 8d6a6...5c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, meeeg9 skrev:

Men det å like noen og det ha følelser for noen, er vel to forskjellige ting er det ikke? 

Kanskje han liker bare å være med deg og har det koselig, men at han ikke har følelser for deg..? 

Nei, vi snakket mer om det enn som så. Men så vet jo ikke jeg heller om jeg har FØLELSER for ham, det er jo noe vi begge må finne ut av. Så her har ingen av oss gitt hverandre lovnader, bare at vi akkurat nå liker hverandre litt mer enn som fuckfriends og at det kanskje kan bli noe mer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...