AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #1 Skrevet 28. februar 2017 Uten at jeg vet dét helt sikkert. Føler meg som en rebounder for han. Han har sagt til meg at han er redd jeg tenker at vi holder på for å lette hans prosess. Må si jeg føler det slik, nå, og det har jeg ingen interesse av. Ting han sier og gjør, gjør meg usikker på han. Kjenner jeg bare vil kutte relasjonen helt, gidder ikke å kaste vekk tid på dette. Vi er på helt forskjellige plasser i livet. Jeg har vært singel lenge, ugift. Han, gift lenge og mye som ikke er på plass ifht barn, bolig etc... Noen som har slike erfaringer som dette? Anonymkode: 2af8e...19e
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #2 Skrevet 28. februar 2017 Det er som regel en dårlig idé.. Hadde lagt det på is til han er skilt. Anonymkode: 5963c...cea 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #3 Skrevet 28. februar 2017 Kjipt. Er vel det jeg må gjøre... TS Anonymkode: 2af8e...19e
Belima Skrevet 28. februar 2017 #4 Skrevet 28. februar 2017 Ikke bare kjipt, men det eneste fornuftige også. Det er en mulighet for at han "bruker" deg nå for å komme gjennom skilsmissen. Er han verd å satse på så ber du han finne seg et sted å bo og bli ferdig med skilsmissen. Tar sin tid i disse dager å få innvilget skilsmisse når det er barn med i ekteskapet. Når han er en "fri" mann, så er situasjonen helt annerledes. 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #5 Skrevet 28. februar 2017 Lytt til den magefølelsen din du. Jeg brant meg skikkelig på en slik fyr. Selv om han utad virket til å være glad for å bli skilt fra henne, så takla han virkelig ikke å bli ditcha av henne. Det såra nok hans manndom litt for mye. Og her var det også mye styr med et felles barn med store behov og bolig mm. Var uansett veldig forvirrende hele greia for meg. Anonymkode: 56a52...f40 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #6 Skrevet 28. februar 2017 Han sier at han er helt ferdig med henne. Hvor de er i separasjonsprosessen aner jeg ikke. De bytter på å bo sammen med barna pr.tid. Det har seg sånn at jeg har en venninne som kjenner hans "eks' hun kommenterte et bilde av henne på facebook, dette kom opp på min tidslinje, der han også hadde kommentert, om hvor vakker hun er... Dette er bare noen timer siden. Vet ikke hva jeg skal tenke, kanskje helt harmløst men jeg hadde aldri kommentert hvor vakker min eks er, etter brudd. Liker ikke dette, skaper så mye usikkerhet hos meg. Ts Anonymkode: 2af8e...19e
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #7 Skrevet 28. februar 2017 Menn liker ikke å bli fraskilt. De er sure på eksen og slenger dritt om henne til nye damer. Men smører eksen også. Var akkurat slik min holdt på. Snakka stygt om henne til meg men skrøt av henne på sider på FB han ikke trodde jeg ville se de bodde hver for seg men barnet bodde fast hos henne, så han bodde hos henne når han var med barnet. Bare rot og røre. Til slutt røk alle sikringene til han fyren. Tror han rett og slett ble deprimert. Det var i hvert fall ikke rom for meg oppi dette. Anonymkode: 56a52...f40 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #8 Skrevet 28. februar 2017 Handlingene hans må være i samsvar med ordene hans. Vær "våken"! Lykke til 😉 Anonymkode: 85dc9...cf8
SPOCA Skrevet 28. februar 2017 #9 Skrevet 28. februar 2017 (endret) Altså, jeg ble sammen med nåværende mann samme dag som jeg tok ut separasjon fra eksen. Mange av oss som har tatt steget med separasjon og skilsmisse er gjerne ferdige for lengst når separasjonen inngås. Selv var jeg ferdig med forholdet nesten ett år før selve separasjonen på papiret fant sted. Jeg er glad mannen stolte såpass på meg når jeg sa at jeg var ferdig med eksen. Hva med å lytte til det han har å si før du dømmer han? Endret 28. februar 2017 av SPOCA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå