andreaaax Skrevet 28. februar 2017 #1 Skrevet 28. februar 2017 Hei. Er ei jente på 23 år, og har begynt å trent styrke siden november. Men merker jeg er veldig nybegynner i dette og er redd jeg skader kroppen mer enn jeg trener og bygger muskler. Derfor vil jeg skaffe meg en PT. Men hva er det han/hun burde vite om meg? Jeg var syk i nesten 2 år, der kroppen ikke fungerte som den skulle. Jeg var sikkerlig nedbrutt. Dette skyldtes at kroppen min gikk på sin siste "motor" og var kjempe svak på grunn av at den ikke tok opp maten i kroppen. Deretter ble det slik at jeg fikk dødsangst og div. På grunn av denne hendelsen i livet, vil jeg nå gjøre meg sterk fysisk og psykis, slik at noe så fælt aldri skjer med meg igjen. Er dette noe jeg burde si til min PT, når jeg skaffer meg en? Eller skal jeg bare si hva jeg vil oppnå og ikke noe særlig om min bakrunn?
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #2 Skrevet 28. februar 2017 Hvis du ønsker å bruke styrken i selvforsvar, så er det noe du kan fortelle. Ønsker du å ha flere timer med PT for å jobbe mot et konkret mål, så er det nyttig for PT å vite hva slags styrke du ønsker. Skal du bare ha to timer for å lære knebøyteknikk og få et generelt program så er det ikke så viktig. Du må fortelle om evt. fysiske skader av betydning og du må ha et mål på hva du ønsker å oppnå. PT har taushetsplikt, så fortell det du føler er viktig. Lykke til! Anonymkode: 9e491...03e
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #3 Skrevet 28. februar 2017 Bare for å legge til en ting. Du trenger ikke gå i detalj på vonde opplevelser. Du kan bare si at du ønsker å bli sterkere og lære selvforsvar. Anonymkode: 9e491...03e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå