Gå til innhold

Intervju: "Du hører nok fra oss..."

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, hva betyr dette? Er det noe en arbeidsgiver sier bare for å være hyggelig etter et intervju? Eller er det reelt? Føler bare dette er noe en arbeidsgiver ofte sier, igrunn. 

Det dreide seg om innkallelse til andregangsintervju.. Og arbeidsgiver sa følgende: "Jeg setter opp andregangsintervju i neste uke, og du hører nok fra oss." 

Anonymkode: 21a25...d59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er problemet?

Skrevet

Standarden er at de enten inviterer til andregangsintervju eller gir beskjed om at du ikke er med videre, via mail eller telefon. Har du ikke hørt fra de etter at neste uke er over ville jeg ha sendt mail og hørt hvordan det står til i prosessen.

Anonymkode: a8eb9...3b1

Skrevet

Forhåpentligvis så mener de at du hører noe fra dem uansett om du kommer til andregangsintervju eller ikke.

Skrevet

For meg hørtes det ut som at du er en kandidat de ønsker å ha med videre, men han kan ikke si noe helt sikkert, derfor; du hører nok fra oss.

Eller at du hører fra dem uansett om du er med videre eller ikke :) 

Skrevet

Jeg tolker det som at du har stor sjanse til å komme til 2. gangs. De bør selvsagt høre fra seg uansett, men hvis meningen var å gi beskjed om at du uansett får beskjed neste uke ville de nok ordlagt seg annerledes. 

Uansett ville jeg lagt det bak meg mentalt inntil du hører noe mer, da det er enda mye som kan skje. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...