Gå til innhold

Hva synes dere om dette antrekket til hverdags?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lavonpants_.jpg835%20-%20118300%20-%20Blake%20Sport%20B44928842.jpg?t=636200163266830000

Anonymkode: c756d...913

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke brukt det til noen anledning, blanding av joggedress og dress er ikke min greie. 

• Liker 21
Skrevet

Jeg syntes antrekket var tøft! 

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes det ser deilig avslappet ut, men samtidig pent. Tror vi får se mer av slike antrekk. 

• Liker 1
Skrevet

Stilig!

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, Boomonster skrev:

Jeg ville ikke brukt det til noen anledning, blanding av joggedress og dress er ikke min greie. 

Ja, det er akkurat det som stopper meg fra å kjøpe antrekket også. Jeg har allerede kjøpt jakken, og den er superfin og går til både jeans og andre bukser. Det er fint med det sporty innslaget av striper nederst på ermene.

Men så var det den der buksa da. Jeg synes den er fin, og den kan også  brukes til mye annet. Sånn sett er den mer anvendelig på lang sikt enn mange andre bukser er. Den kan brukes i flere settinger. Buksa er i samme stoff som jakken, men den ser jo ut som en joggebukse i stilen. Bare i mye dyrere stoff og bedre snitt enn den typiske grå joggebuksa til 299 kr. 

Så jeg er i tvil!

Skrevet

Jakken: JA

Buksen: NEI NEI NEI!

• Liker 2
Skrevet

Er du i tvil så dropp det. Bør aldri gå i noe mannikke er helt komfortabel med. Det påvirker utstrålingen din.

men er buksa billig kan du kjøpe allikevel og se om du endrer mening

• Liker 1
Skrevet

Buksa koster 1500 kr, så det er derfor jeg er i tvil. Men jeg kan jo bruke den til MYE, og mange flere anledninger enn jeg bruker "dressbukser" til. Jeg kjøper jo glatt finere bukser til samme pris, men bruker de ikke så ofte.

En fin genser eller t-skjorte sammen med den buksa, ville jo være fint. Med noen fine sneakers til. Så jeg ser jo for meg at jeg kan bruke den mye. Men samtidig koster den jo mye også. 

Jeg har god råd, så jeg har råd til den. Og jeg kjøper heller denne buksa framfor andre joggebukser. Men det var liksom stilbruddet som gjorde at jeg tvilte. Men samtidig så var det litt utenom det vanlige, og litt tøft og stilig å gjøre det sånn. 

Skrevet

Jeg pleier å gå sånn til hverdags. Jeg elsker og gå pynta til hverdags :D

Skrevet

Aldri bruk joggebukse. Det er ingen som ser bra ut i det. 

Anonymkode: 3a66b...48a

• Liker 1
Gjest Athleisure
Skrevet (endret)

Fine plagg, men da hver for seg.

Eller ser nå at buksen ikke var akkurat joggebukse, så kunne gått slik selv. 

Endret av Athleisure
Skrevet

Ikke min stil men det var kult på modellen 

Gjest ClickB4it
Skrevet
15 minutter siden, canacas skrev:

Jakka var kul, hvor er den fra? 

Jeg klarte ikke vente på TS, så jeg sjekket det opp. Ser ut til at den er fra Mos Mosh.

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, ClickB4it skrev:

Jeg klarte ikke vente på TS, så jeg sjekket det opp. Ser ut til at den er fra Mos Mosh.

Ts her. Ja, den er fra Mos Mosh, og den er kjempefin! Har mange bukser fra Mos Mosh, men dette er første jakke. 

Til dere andre, jeg vil gjerne ha flere meninger om antrekket :)

Skrevet

Jeg likte det, selv om den maritime feelen ikke er helt meg. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg likte det! Likte at plaggebe kan brukes sammen men også er lett å style opp/ ned med andre plagg lett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Torelli skrev:

Jeg likte det! Likte at plaggebe kan brukes sammen men også er lett å style opp/ ned med andre plagg lett.

Det er det jeg tenker selv også. En slik "joggebukse" har jeg ofte bruk for, og det hjelper godt at den ser pen ut. Den passer sammen med en fin genser, t-skjorte eller en cardigan, og da kan den brukes til mye. Campingturer, ferie i utlandet, til å gå tur i, til å gå i byen med osv. Massevis av anledninger for en slik bukse! Og til hjemmebruk.

Jakken er fin, og den er sporty også. Så da ser man ikke så pyntet ut som hvis den var helt plain. Jeg har flere blazere, og trengte ikke en ny en nå, men det sporty uttrykket den har gjorde at jeg kjøpte den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...