Gå til innhold

Plissegardin for smale vindu

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen her inne som har peiling på om det finnes butikker som selger plissegardiner som er smalere enn det de fleste gardiner på 80 og 60 centimeter er? Har et vindu som er mellom 30 og 40 cm bredt som jeg gjerne ønsker å ha plissegardin i. 

Ser slike gardiner selges mange steder, men det er som regel for brede vinduer. Og enkelte av gardinene kan beskjæres og gjøres smalere, men da som regel med en begrensning på 7,5 cm på hver kant. Dersom gardina er 60 cm og kuttes 2*7,5 cm blir de fortsatt bare ca 45 cm smale, noe som ikke er smalt nok for meg. 

Vet at slikt kan bestilles og enkelte spesialbutikker lager til deg, men da blir prisen fort godt over 10000 (eller gjerne flere tusen) per stykk. Søker altså et litt rimeligere alternativ ettersom jeg har tre slike vindu og derfor trenger tre smale gardiner.

Håper noe slikt finnes og at noen vet av noe! :tongue:

Anonymkode: bec30...fe7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, er det noen her inne som har peiling på om det finnes butikker som selger plissegardiner som er smalere enn det de fleste gardiner på 80 og 60 centimeter er? Har et vindu som er mellom 30 og 40 cm bredt som jeg gjerne ønsker å ha plissegardin i. 

Ser slike gardiner selges mange steder, men det er som regel for brede vinduer. Og enkelte av gardinene kan beskjæres og gjøres smalere, men da som regel med en begrensning på 7,5 cm på hver kant. Dersom gardina er 60 cm og kuttes 2*7,5 cm blir de fortsatt bare ca 45 cm smale, noe som ikke er smalt nok for meg. 

Vet at slikt kan bestilles og enkelte spesialbutikker lager til deg, men da blir prisen fort godt over 10000 (eller gjerne flere tusen) per stykk. Søker altså et litt rimeligere alternativ ettersom jeg har tre slike vindu og derfor trenger tre smale gardiner.

Håper noe slikt finnes og at noen vet av noe! :tongue:

Jeg har plissegardiner i en ikke-standardisert variant. Men du kommer nok ikke utenom spesialbestilling. Gå innom flere butikker for pristilbud. Jeg betalte ca. 6000 kr for mine.

Skrevet

Få laget på mål. 

Anonymkode: 5ea4a...b14

• Liker 1
Skrevet

10 000 per stk? Det var da voldsomt. Betalte litt over 4000 for én til et stort vindu på Skeidar.

Skrevet
3 timer siden, penny_ skrev:

10 000 per stk? Det var da voldsomt. Betalte litt over 4000 for én til et stort vindu på Skeidar.

Det var visst med en null for mye i summen jeg skrev, mente selvfølgelig egentlig 1 000 kroner, gikk litt fort i svingene:p

-TS

AnonymBruker
Skrevet
På 28.2.2017 den 13.04, Boomonster skrev:

Vi måtte ha lystette pliissegardiner på mål og bestilte herfra:  http://www.uniggardin.no/?utm_source=netbooster&utm_campaign=unig-blinds&utm_medium=affiliate&utm_content=160x600_green_banner_tailorcut_curtains

Var dyrt, 4800 for 4 gardiner men de var fine så det var verdt det.  Vi bestilte enklesteog billigste  type.

Takk for link, skal se nærmere på dette! :)

Gjorde bare et kjapt forsøk og la inn bredde 30 cm, så ut til at det bare kosta 300-400 per gardin (og et par hundre kroner i frakt), så om dette stemmer er det absolutt ikke ille pris! 

Skal se om jeg finner enkleste og billigste type, hvis ikke spør jeg deg igjen. Regner med du er fornøyd med handelen og gardinene dine?

-TS

Skrevet

Da er det nok ikke lystette plissegardiner du valgte for de begynner på 500 kr og oppover.  Ja jeg er fornøyd, måtte vente i noen uker (husker ikke hvor mange)  uker men det var verdt det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...