Gå til innhold

Er man BBW når man er overvektig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

10 minutter siden, Arabella skrev:

En kilo er en kilo samme hva det gjelder, om det  muskler, fett, bein, fjær, hva som helst. 20 kilo muskler veier akkurat like mye som 20 kilo fett.

Men kroppen ser veldig annerledels ut, alt om det er fett eller muskler man har :P man blir ikke bbw av å veie 100kg pågrunn av muskler altså. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp! Er du ikke svart er du ikke BBW.

Anonymkode: b3a15...59d

Jeg er en WBW. ;)

Skrevet
6 minutter siden, kattepusen skrev:

Men kroppen ser veldig annerledels ut, alt om det er fett eller muskler man har :P man blir ikke bbw av å veie 100kg pågrunn av muskler altså. 

Det er sant. Men en godt trent, muskuløs kvinne på 100 kg er allikevel stor.

Skrevet
1 minutt siden, Arabella skrev:

Så om da de har samme bmi, så vil de si at hun ene er sund, og hun ene er feit :P var litt av poenget mitt.. 

Skrevet
2 minutter siden, Arabella skrev:

Når noen sier stor, tenker jeg tjukk. Og man kan fint være 100 kg uten å være tjukk, det avhenger av høyde.

Anonymkode: 35339...2fe

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når noen sier stor, tenker jeg tjukk. Og man kan fint være 100 kg uten å være tjukk, det avhenger av høyde.

Anonymkode: 35339...2fe

Det er forskjell på kroppsbygning hos kvinner og menn.

Skrevet
7 minutter siden, kattepusen skrev:

Så om da de har samme bmi, så vil de si at hun ene er sund, og hun ene er feit :P var litt av poenget mitt.. 

Så lettvint er det ikke. En stor person kan godt være sunn og frisk, likeledes kan en person som lever usunt på cola og snop og spiser mye dårlig mat, være syltynn.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, MrGreen skrev:

BBW? Big beautiful women?

Big Black Women.

Anonymkode: b3a15...59d

Skrevet
1 minutt siden, MrGreen skrev:

BBW? Big beautiful women?

Ja, det er visst det det betyr. Men en normalt høy kvinne er ikke "big" med en BMI på 25.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Arabella skrev:

Så lettvint er det ikke. En stor person kan godt være sunn og frisk, likeledes kan en person som lever usunt på cola og snop og spiser mye dårlig mat, være syltynn.

Joda, men det går utenfor det jeg mener ang bmi igjen.. jeg prøver å si at det er idiotisk å følge bmi :P fordi det kommer HELT an på hvordan man er bygd, om man har masse muskler iforhold til fett osv. 

man er ikke magisk overvektig bare fordi bmi'en viser det.. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, kattepusen skrev:

Joda, men det går utenfor det jeg mener ang bmi igjen.. jeg prøver å si at det er idiotisk å følge bmi :P fordi det kommer HELT an på hvordan man er bygd, om man har masse muskler iforhold til fett osv. 

man er ikke magisk overvektig bare fordi bmi'en viser det.. 

Jeg er helt enig med deg, jeg.

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 28.2.2017 den 19.26, toothfairy skrev:

.

Endret av mann_86
  • Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, mann_86 skrev:

Så da kommer det jo an på om personen er beautiful eller ikke. Det er det ikke BMI som avgjør.

Det har jeg da heller ikke påstått noen steder.

Skrevet

Beautiful-delen kommer jo helt an på hvem som ser. Men gi nå blaffen i vekt og BMI. Fokuser heller på helsen. Spis sunt og nok, gjør den treningen som gir deg glede og motivasjon, og sov godt. Så får BMI-en være det den er.

• Liker 1
Annonse
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr BBW?

Anonymkode: 97303...37e

Det er en slags bil

Anonymkode: 12691...3ee

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, brownbrown skrev:

ja det stemmer. men det gjelder som oftest menn, da de har mye mer muskelmasse og styrke. så om man har høy bmi som kvinne så er man mest sannsynelig overvektig.

bmi er forresten ganske utdatert.

Kvinner skal ha høyere fettprosent enn menn. Så selv om en mann og kvinne med samme bmi sannsynligvis har ulik fettprosent,  så er ikke kvinnen mer overvektig enn mannen likevel. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Thyra skrev:

Kvinner skal ha høyere fettprosent enn menn. Så selv om en mann og kvinne med samme bmi sannsynligvis har ulik fettprosent,  så er ikke kvinnen mer overvektig enn mannen likevel. 

Blir bmi regnet ut annerledes enn det på menn?

Skrevet
4 timer siden, Arabella skrev:

Jeg er en WBW. ;)

Wide black woman?

Anonymkode: 12423...8a8

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wide black woman?

Anonymkode: 12423...8a8

White beautiful woman.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...