Gå til innhold

Forslag til ikkespiselig påskeegginnhold for barn og ungdom.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal snart besøke familie og jeg tenkte å ta med påskeegg til alle nevøer og nieser. Jeg vil gjerne lage litt spennende innehold og ikke bare sjokolade eller godteri, men er helt tom for ideer til ikkespiselige og billige ting som passer i et påskegg. Jeg har funnet småting til noen, men mangler tre tantebarn. Noen som har forslag til en jente på 16, gutt på 11 og gutt på 5?

Anonymkode: ba8dc...cfd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på konkret hvor mye penger du vil legge i det, og hvor store eggene skal være. Det blir fort en del penger om det skal være spennende innhold. 

Anonymkode: 808ff...bc3

Skrevet

Kinobilletter, kafétur med deg, brettspillkveld, andre aktiviteter som ikke koster så mye, bøker du likte selv på den alderen. Budsjett og interesser spiller inn, men dette var det jeg kom på i farten. 

Skrevet

16: En sminketing? Gutt 11: Vanskelig. Er eggene såpass at du får klemt inn en pocketbok? Det passer godt i påsken både til 11-åring og 16-åring.

5 år er grei: Jukseedderkopp, sånn tyggegummi som smeller over fingrene, slimboks, Slim hånd som fester seg på vinduet, -den type tulleting. Prompepute er fortsatt gøy!

Anonymkode: 4297d...199

Skrevet

16 åring ville jeg lagt noe av dette: Produkter fra nyx, produkter fra mac (kommer an på hvor mye du skal bruke :) ), kanskje et gavekort på Hm eller starbucks.. Kosesokker, pysj, kaffekopp med te, "spa kit" osv.. Med mindre hun er av den mindre jentete typen.. Liker hun musikk? Hva med en konsert sammen med tante eller noe.. Kino billetter? 

11 år.. Her ville jeg hørt med foreldrene om han kanskje bruker noen av disse "kjøpe spill" tjenestene også laget et "gavekort" som eks 100kr å bruke på steam. Var kjempe suksess her.. :) Ellers hårprodukter om han bruker det, caps, sokker, reiseversjon av brettspill.. sjakk?, kinobilletter sammen med tante kanskje? Flaxlodd.

5 år. Her er det jo egt bare å gå på BR leker og plukke :P Lykke til! 

Skrevet

Jeg burde nok spesifisert prisområde ja. Det skal ikke være noe billig, må jo kjøpe selge eggene og godteriet også. Takk for gode tips så langt. :)

Anonymkode: ba8dc...cfd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...