Fredd99 Skrevet 28. februar 2017 #1 Skrevet 28. februar 2017 Hei. Jeg er forelsket i ei jente. Har likt henne en god stund nå. Sitter sammen i klasserommet og slikt. Var nettopp på hyttetur med henne og noen andre venner. Jeg vet ikke om hun føler det samme, men føler at vi får øyekontakt en god del og har en del fysisk kontakt (satt overnfor henne og var borte i føttene til hverandre.) Vi skjenker i glassene til hverandre (selv om de andre glassene til våre andre venner var tomme fylte vi bare til oss). Jeg er håpløst forelsket i henne. Hun er praktfull på alle måter og jeg er helt gal etter henne rett og slett. Noen sjangs for at hun liker meg? hva burde jeg så gjøre?
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #2 Skrevet 28. februar 2017 Det holder med et innlegg om dette altså... Ta kontakt med henne da. Spør om hun vil være med på kino eller et eller annet. Anonymkode: 7530a...cbb 1
cmd Skrevet 28. februar 2017 #3 Skrevet 28. februar 2017 11 minutter siden, Fredd99 skrev: Noen sjangs for at hun liker meg? hva burde jeg så gjøre? Du burde heller si alt det du har skrevet her til henne. Slik at hun vet at du liker henne. Så kan du se om hun føler det samme eller ikke.
Fredd99 Skrevet 28. februar 2017 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2017 Vet det holder med et innlegg men ingen svarte. Jeg er litt sjenert av meg så hvordan kan jeg spørre ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå