Gå til innhold

Trange jeans å striper etter sømmene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje litt rart spørsmål, men spør her jeg.

Når jeg går i helt stramme jeans en stund, lager sømmene og linningen på jeansen avtrykk og merker i huden rundt livet og på utsiden og innsiden av lårene og leggene mine. Det tar en halv til en time før merkene forsvinner.

Jeansen sitter jo stramt på, men lurer litt på hvorfor det skjer. Det gjør sef ikke så mye, men merkene pg stripene etter sømmene syns for eks ganske tydlig, når jeg kler om fra jeans til bikini. Noen av vennene mine kommenterer å spør av og til, hva det er. Jeg  svarer at det er pga av mine trange jeans. 

Noen som vet hvorfor og som også opplever dette?

Anonymkode: 02a46...628

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du risikerer å få åreknuter

og strekkmerker (underhuden sprekker) (som ikke går bort)

av å gå i trange klær.

Anonymkode: 05e91...c57

• Liker 1
Skrevet

Merkene får du jo selvfølgelig av at kroppen din er under press fra de trange buksene.

• Liker 11
Skrevet

Det er vel helt normalt, noe alle har opplevd. Jeg bruker mye skinny jeans, å ser merkene på kvelden når jeg tar av meg buksa. Forstår problemet ditt, men er ikke så mye annet å gjøre enn å slutte å bruke så stramme jeans, noe som ikke er aktuelt for min del ivertfall:P

• Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merkene får du jo selvfølgelig av at kroppen din er under press fra de trange buksene.

Oki, tenker det selv også.  Føler ikke ubehag bare at det tar en stund før merkene forsvinner igjen. 

Skrevet
8 minutter siden, candykiss skrev:

Det er vel helt normalt, noe alle har opplevd. Jeg bruker mye skinny jeans, å ser merkene på kvelden når jeg tar av meg buksa. Forstår problemet ditt, men er ikke så mye annet å gjøre enn å slutte å bruke så stramme jeans, noe som ikke er aktuelt for min del ivertfall:P

Ja, sett etpar av vennene mine og ene er gutt har også merker av skinny jeansen. Jeg går kun i skinny jeans å kommer aldri til å gå opp i størrelse pga merkene. Er egentlig ikke så mye problem, syns bare ganske tydlig når jeg går på stranda rett etter klesskift. Lurer litt mer på hvorfor det skjer også å noen svarte meg her. Aldri aktuelt med større jeans for min del. 😊

Skrevet

Det er bare flott og sexy med merker etter jeansen på damer.:)

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Kjempen skrev:

Kult du ser det sånn😊

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Kjempen skrev:

Helt enig med deg:):)

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, frogger skrev:

Helt enig med deg:):)

Utrolig kult at andre syns striper etter stramme jeans er kult😊

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan i alle dager kan det klassifiseres som kult?

Er putemerker i ansiktet etter å ha sovet kult også?

Anonymkode: 5b6d7...386

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan i alle dager kan det klassifiseres som kult?

Er putemerker i ansiktet etter å ha sovet kult også?

Har vel med at det viser hvor stramt jeansen sitter å at vi ikke blir flaue av å vise frem stripene og avtrykk etter sømmene på jeansen 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vel med at det viser hvor stramt jeansen sitter å at vi ikke blir flaue av å vise frem stripene og avtrykk etter sømmene på jeansen 

Man ser jo godt hvor stramt buksen sitter når den er på :P Har til gode å se noen være flau over slike merker da siden alle vet hvor det kommer fra og at det er midlertidig. Det er ikke en stor hemmelighet at man har hatt på seg bukse :P For all del. Fint at noen synes det er sexy :) 

Anonymkode: 6aa97...943

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Haha, når tid ble det kult å ha merketr etter for stram bukse? :sprettoy:

Anonymkode: 4d902...9d7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
På Thursday, March 02, 2017 den 6.18, AnonymBruker skrev:

Man ser jo godt hvor stramt buksen sitter når den er på :P Har til gode å se noen være flau over slike merker da siden alle vet hvor det kommer fra og at det er midlertidig. Det er ikke en stor hemmelighet at man har hatt på seg bukse :P For all del. Fint at noen synes det er sexy :) 

Bruker jo noen minutter på å få dratt på meg og kommet inn mine strammeste jeans. Jeansa sitter helt stramme på, spes oppover lårene og leggene. Så klart en så trang jeans, lager striper etter sømmene når den sitter så stramt på i flere timer om dagen.

Hørt noen av vennene og et par av mine partnere kommentere dette, men ikke negativt, bare en kommentar over hvor stramme jeans jeg går i. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke bedre å gå opp en størrelser i bukser? Det kan da umulig være behagelig å gå med så stramme bukser

Anonymkode: 0acdf...25c

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke bedre å gå opp en størrelser i bukser? Det kan da umulig være behagelig å gå med så stramme bukser

Man kjenner det ikke :)

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruker jo noen minutter på å få dratt på meg og kommet inn mine strammeste jeans. Jeansa sitter helt stramme på, spes oppover lårene og leggene. Så klart en så trang jeans, lager striper etter sømmene når den sitter så stramt på i flere timer om dagen.

Hørt noen av vennene og et par av mine partnere kommentere dette, men ikke negativt, bare en kommentar over hvor stramme jeans jeg går i. 

Bare husk at om du går ofte med bukser som er så stramme at du trenger noen minutter til å ta de på så kan det føre til helseplager :) Åreknutter blandt annet er vondt og ser ikke pent ut. Og de går ikke bort etter 30 minutter. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker stramme jeans å kommer ikke til å gå opp i størrelse 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker stramme jeans å kommer ikke til å gå opp i størrelse 😊

Men er det verdt helseplager??

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...