Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en fyr i en liten stund nå, men det meste har dreiet seg om sex. Han er vært litt på og av om det å ønske seg et forhold. Hadde egentlig bestemt meg for å avslutte hele greia fordi jeg har skjønt at jeg ikke klarer sex uten følelser og at jeg har blitt betatt. Men så for noen dager siden, begynte han å snakke om framtiden og det å være i et forhold og mine tanker rundt det. Så hører jeg ikke noe fra han, og nå er vi tilbake til at det kun dreier seg om sex (vil kun møtes sent på kvelden, viktig at ingen vet om oss osv). 

Hva mener han? Hva er han ute etter? Skjønner ingenting... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han luftet vel tanken for å se hvor han hadde deg, han har nok merka at det ikke bare er sex for deg. Så vil han ikke bruke deg når du har fått følelser så han brøyt kontakt med deg.

Anonymkode: a2c82...c99

• Liker 1
Skrevet

Har opplevd akkurat det samme selv.. kanskje samme person :P 

Anonymkode: 8de65...121

• Liker 1
Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Når dere treffes sent på kveld og det er viktig at ingen vet om dere, så er det vel innlysende at det ikke er noe mer enn sex? 

Du er betatt og kanskje til og med forelsket, så derfor vil du kanskje ikke evne å se ting så objektivt som du burde. Mitt tips? Neste gang dere treffes, så fortell med klar tale hvordan du føler det. At du ikke lenger er interessert i kun sex, så om det er slik han føler det så må dere avslutte forholdet deres. Sannsynligvis vil han da være enig i dette, men det finnes vel en liten sjanse for at et slikt ultimatum skulle få han til å endre oppfatning, men jeg ville ikke holdt pusten dessverre. 

Lykke til!
:) 

Skrevet

Det høres ut som om han har dame? Har du vært hjemme hos han og vet at han ikke bor sammen med dama si?

Anonymkode: bd62d...757

• Liker 2
Skrevet

Du fikk vel en del svar på dette i forrige tråd også?

Jeg tror du bare må komme til en konklusjon, og stå for den. Ved å bli i relasjonen, legger du deg lagelig til for hugg, ved å forlate den, sparer du deg for det. Det blir sikkert kjipt i begynnelsen, men Sorry å si det: Der høres ikke ut som du har det så fint nå heller, bortsett fra når du er høy på oxytocin pga sexen.

• Liker 1
Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Han bruker deg kun for sex og har sikkert kjæreste. Move on! 

Gjest Linneah2013
Skrevet
12 timer siden, AnaX skrev:

Har møtt en fyr i en liten stund nå, men det meste har dreiet seg om sex. Han er vært litt på og av om det å ønske seg et forhold. Hadde egentlig bestemt meg for å avslutte hele greia fordi jeg har skjønt at jeg ikke klarer sex uten følelser og at jeg har blitt betatt. Men så for noen dager siden, begynte han å snakke om framtiden og det å være i et forhold og mine tanker rundt det. Så hører jeg ikke noe fra han, og nå er vi tilbake til at det kun dreier seg om sex (vil kun møtes sent på kvelden, viktig at ingen vet om oss osv). 

Hva mener han? Hva er han ute etter? Skjønner ingenting... 

Hva sliter du med å forstå egentlig? Det at dere møtes seint på kveld og ingen skal vite om dere er vel svar nok på at han ikke ser noen fremtid sammen med deg. Ikke la deg bruke mer, vil kan ikke møte deg offentlig så kutt han ut av livet ditt, du ender bare opp med å bli ordentlig såret når han finner ei ny. Ikke så mye mer å gruble på dette vel?

Skrevet

Jeg burde nok kuttet kontakt, selvom det blir vanskelig. Syns bare det er så rart at han tok opp det her med forhold og mine tanker rundt det, uten å ha en baktanke. Jeg skal prøve, men er så betatt av han at det gjør vondt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...