Gå til innhold

Hvordan vaske puter med vatt i?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har noen puter fylt med vatt som det ikke går an å ta av trekket på. Hvordan skal jeg vaske dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville bare ha lagt de i en stor balje med vann og vaskepulver. Jeg har prøvd å vaske i maskin engang og innholdet var bare en klomp i ene enden. Vanskelig å få fordelt det etterpå. Jeg sprettet opp puta men endte med å kaste den. Siden det så bare legger jeg det i blødt og kryster det der. Tar det opp og lar det renne av. Tørker til slutt etter mange dager.

Skrevet

Vask dem i maskinen, og i tørketrommel etterpå i lag med tre-fire tennisballler eller et par joggesko/tøfler.

Gjest Anonymous
Skrevet

Katta mi har tissa på det meste av "uvaskbare" gjenstander jeg har, og forbausende mye kan vaskes i en vaskemaskin! Jeg er litt heldig som har fellesvaskeri i kjellern som har superstore tromler,så jeg får plass til det meste.

Har også prata med ei dame som jobber på vaskeri, og hun sier at de vasker puter og dyner i vaskemaskin.

Så man kan like godt gjøre det selv!

Gjest Anonymous
Skrevet

surr tau rundt de så det ikke blir klomper. ha i tørketrommel, men ikke for sterk varme. (ta av tau)

Skrevet

Mamma bruker alltid tennisballer i tørketrommelen når hun vasker slike ting! :-)

Pam

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...