Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #1 Skrevet 12. desember 2004 Jeg har noen puter fylt med vatt som det ikke går an å ta av trekket på. Hvordan skal jeg vaske dette?
Leonora Skrevet 12. desember 2004 #2 Skrevet 12. desember 2004 Jeg ville bare ha lagt de i en stor balje med vann og vaskepulver. Jeg har prøvd å vaske i maskin engang og innholdet var bare en klomp i ene enden. Vanskelig å få fordelt det etterpå. Jeg sprettet opp puta men endte med å kaste den. Siden det så bare legger jeg det i blødt og kryster det der. Tar det opp og lar det renne av. Tørker til slutt etter mange dager.
Gjest gjest1 Skrevet 15. desember 2004 #3 Skrevet 15. desember 2004 Vask dem i maskinen, og i tørketrommel etterpå i lag med tre-fire tennisballler eller et par joggesko/tøfler.
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #4 Skrevet 15. desember 2004 Katta mi har tissa på det meste av "uvaskbare" gjenstander jeg har, og forbausende mye kan vaskes i en vaskemaskin! Jeg er litt heldig som har fellesvaskeri i kjellern som har superstore tromler,så jeg får plass til det meste. Har også prata med ei dame som jobber på vaskeri, og hun sier at de vasker puter og dyner i vaskemaskin. Så man kan like godt gjøre det selv!
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #5 Skrevet 15. desember 2004 surr tau rundt de så det ikke blir klomper. ha i tørketrommel, men ikke for sterk varme. (ta av tau)
Gjest gjest 0 Skrevet 16. desember 2004 #6 Skrevet 16. desember 2004 Mamma bruker alltid tennisballer i tørketrommelen når hun vasker slike ting! :-) Pam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå