Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #1 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg har noen puter fylt med vatt som det ikke går an å ta av trekket på. Hvordan skal jeg vaske dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonora Skrevet 12. desember 2004 #2 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg ville bare ha lagt de i en stor balje med vann og vaskepulver. Jeg har prøvd å vaske i maskin engang og innholdet var bare en klomp i ene enden. Vanskelig å få fordelt det etterpå. Jeg sprettet opp puta men endte med å kaste den. Siden det så bare legger jeg det i blødt og kryster det der. Tar det opp og lar det renne av. Tørker til slutt etter mange dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. desember 2004 #3 Del Skrevet 15. desember 2004 Vask dem i maskinen, og i tørketrommel etterpå i lag med tre-fire tennisballler eller et par joggesko/tøfler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #4 Del Skrevet 15. desember 2004 Katta mi har tissa på det meste av "uvaskbare" gjenstander jeg har, og forbausende mye kan vaskes i en vaskemaskin! Jeg er litt heldig som har fellesvaskeri i kjellern som har superstore tromler,så jeg får plass til det meste. Har også prata med ei dame som jobber på vaskeri, og hun sier at de vasker puter og dyner i vaskemaskin. Så man kan like godt gjøre det selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #5 Del Skrevet 15. desember 2004 surr tau rundt de så det ikke blir klomper. ha i tørketrommel, men ikke for sterk varme. (ta av tau) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 16. desember 2004 #6 Del Skrevet 16. desember 2004 Mamma bruker alltid tennisballer i tørketrommelen når hun vasker slike ting! :-) Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå