Gå til innhold

Fæl lukt

Fremhevede innlegg

Skrevet

I det siste har jeg oppdaget at underlivet mitt stinker og det svir litt. Jeg mistenker at det har kommet etter at jeg og kjæresten hadde sex og at han kom inni meg. Dette har ikke skjedd før ettersom at vi alltid bruker kondom ellers. Det er litt av og på når det kommer til lukten og svi-ingen. Jeg hadde dette problemet i noen dager i forrige uke, men det gikk bort. I går kom det tilbake igjen. Det er ikke kjønnssykdommer i og med at begge var jomfru før vi ble sammen. Jeg lurer på om det er noen som vet hva det kan være og om jeg kan gjøre uten å gå til lege? 

Anonymkode: 6e3fe...7ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til legen. 

Ingen her kan gi deg medisinsk råd.. 

Skrevet

Sopp, BV, andre ting. Legen finner fort ut av det og gir deg korrekt behandling for det.

Anonymkode: 5a3d4...82f

Skrevet

Stinker fisk av musa mi i ca 2-3 dager etter han hr spruter inni meg. Vond lukt, gjør ikke det ellers iallefall. Tror jeg skal be ham kun sprute meg på magen heretter så slippe jeg den ekle lukta😏

Anonymkode: 1c050...d11

Skrevet
På Tuesday, February 28, 2017 den 0.10, AnonymBruker skrev:

I det siste har jeg oppdaget at underlivet mitt stinker og det svir litt. Jeg mistenker at det har kommet etter at jeg og kjæresten hadde sex og at han kom inni meg. Dette har ikke skjedd før ettersom at vi alltid bruker kondom ellers. Det er litt av og på når det kommer til lukten og svi-ingen. Jeg hadde dette problemet i noen dager i forrige uke, men det gikk bort. I går kom det tilbake igjen. Det er ikke kjønnssykdommer i og med at begge var jomfru før vi ble sammen. Jeg lurer på om det er noen som vet hva det kan være og om jeg kan gjøre uten å gå til lege? 

Trolig bakteriell vaginose.  Ta en tur til legen så får du nok en antibiotikakur slik at fiskelykken forsvinner! 

AnonymBruker
Skrevet
På 1.3.2017 den 18.42, Blålys skrev:

Trolig bakteriell vaginose.  Ta en tur til legen så får du nok en antibiotikakur slik at fiskelykken forsvinner! 

Du får kjøre henne til legen med blålys på

Anonymkode: b6e78...3d1

AnonymBruker
Skrevet
På Tuesday, February 28, 2017 den 0.10, AnonymBruker skrev:

Du bør gå til lege. Selv om du stoler på kjæresten din, så kan det være noe han ikke forteller deg. 

Bruker du ikke prevensjon selv, bør du og snakke med legen om sikker prevensjon. Er du under 20 år, kan du dra til helsestasjon for ungdom. 

Anonymkode: 36bd8...3ff

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært og sjekket meg, og det er trolig sopp som jeg nå har fått kur til :)  Det er heldigvis ikke kjønnssykdom. Takk for svar!

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...