AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #1 Skrevet 27. februar 2017 Er det ikke lov å trene i singlet på treningsstudioer? Må man bruke t-skjorte eller langermet? Hmm.. Anonymkode: 957f2...e53
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #3 Skrevet 27. februar 2017 Det varierer fra senter til senter og etter kjønn. Noen har fått det for seg at menn blir ville av lyst av å se kvinnelige skuldre og at dette går ut over deres treningsopplevelse og må derfor begrenses. Anonymkode: ff68c...ecd 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #4 Skrevet 27. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke lov å trene i singlet på treningsstudioer? Må man bruke t-skjorte eller langermet? Hmm.. Anonymkode: 957f2...e53 Det varierer hva som er lov, det var ikke lov før der jeg trener, men nå er det tillatt. Anonymkode: d0f98...88c 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #5 Skrevet 27. februar 2017 2 minutter siden, Forundret.. skrev: Kjønn? Kvinne. Det har vel ikke noe å si for om det er lov eller ikke? Anonymkode: 957f2...e53 1
brownbrown Skrevet 27. februar 2017 #6 Skrevet 27. februar 2017 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det varierer fra senter til senter og etter kjønn. Noen har fått det for seg at menn blir ville av lyst av å se kvinnelige skuldre og at dette går ut over deres treningsopplevelse og må derfor begrenses. Anonymkode: ff68c...ecd absolutt ikke. ingen som blir ville av kvinners baby skuldre. det går litt på at man vil dempe treningsmiljøet litt og ikke ha et tungt styrketreningsmiljø hvor også noen doper seg. de går ofte i singlet om har definerte muskler. dette er det flere som reagerer på og ikke liker, så derfor er noen steder ikke lov å trene i singlet. men det er svært sjeldent. mange sentre har også fjernet manualer som går over 40 kg pga vil redusere antall medlemmer som bruker doping Endret 27. februar 2017 av brownbrown
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #7 Skrevet 27. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det varierer hva som er lov, det var ikke lov før der jeg trener, men nå er det tillatt. Anonymkode: d0f98...88c Hvis det ikke står noe om det kan jeg anta at det er lov? Vil jo helst unngå å få tilsnakk for at jeg har feil bekledning :S Anonymkode: 957f2...e53
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #8 Skrevet 27. februar 2017 1 minutt siden, brownbrown skrev: absolutt ikke. ingen som blir ville av kvinners baby skuldre Baby skuldre? Har tilgode å se en voksen kvinne med skuldrene til en baby. Har heller aldri skrevet at noen blir ville av skuldre. Anonymkode: ff68c...ecd 5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #9 Skrevet 27. februar 2017 Hæ? Selvfølgelig kan man bruke singlet 🤔 Anonymkode: 07e9d...6f5
brownbrown Skrevet 27. februar 2017 #10 Skrevet 27. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Baby skuldre? Har tilgode å se en voksen kvinne med skuldrene til en baby. Har heller aldri skrevet at noen blir ville av skuldre. Anonymkode: ff68c...ecd blir ville av lyst til å se kvinnelige skuldre ?
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #11 Skrevet 28. februar 2017 Trodde man ikke fikk ha singlet pga svette 🤔 Anonymkode: 848c1...989 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #12 Skrevet 1. mars 2017 Det er ulike regler fra senter til senter. Det pleier å stå oppslag ved/i garderoben hvis det ikke er lov. Det er av hygieniske årsaker, at det ikke skal komme svette i direkte kontakt med apparater/utstyr. På sal-timer pleier det å være lov med singlet gitt at man vasker evt matte etter bruk. Anonymkode: a8085...1ed
ajarRun Skrevet 1. mars 2017 #13 Skrevet 1. mars 2017 På 27.2.2017 den 23.12, AnonymBruker skrev: Hæ? Selvfølgelig kan man bruke singlet 🤔 Anonymkode: 07e9d...6f5 Et av mine treningsstudio har forbud mot det, så jeg byttet. Jeg skal trene ikke besøke en jævla moskee. Hvis keg ikke kan trene i en tskjorte med avrevne armer får det være. Men jeg har byttet, og der jer er nå er de sluutty kledd. Ene jenta forleden dag hadde bar mage og sånn genser som bare dekker øvre halvdel av kroppen. Det er slike ting som gjør trening motiverende.
Gjest Froning Skrevet 1. mars 2017 #14 Skrevet 1. mars 2017 6 timer siden, amativeReflection skrev: Ene jenta forleden dag hadde bar mage og sånn genser som bare dekker øvre halvdel av kroppen. Det er slike ting som gjør trening motiverende. Amen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå