Gjest happyending Skrevet 12. desember 2004 #1 Skrevet 12. desember 2004 Kommer ikke inn på msn, hverken på jobb eller hjemme.. Får feilmeldingen at det er trøbbel med net passport.. Noen som har/har hatt samme feil? Evt vet åssen det skal løses?
Gjest Lea Skrevet 12. desember 2004 #2 Skrevet 12. desember 2004 Jeg hadde trøbbel tidligere i dag (laget til og med en tråd her på dataforumet). Jeg restartet PC-en og ventet litt. Vet ikke helt hva som hjalp. Men nå kommer jeg i alle fall inn. Mulig at de holder på med et eller annet i dag?
Gjest Lea Skrevet 12. desember 2004 #4 Skrevet 12. desember 2004 Jeg kommer fint inn nå. Men det er jo en mulighet for at de jobber med et eller annet nå og at det er innloggingsproblemer som går "på rundgang". Ser at de har fått en slags ny antivirus-sak. Kanskje det er derfor?
Gjest happyending Skrevet 12. desember 2004 #5 Skrevet 12. desember 2004 Utrolig irriterende hvertfall.. Syns det har vært mye feil med msn i det siste.. Min har vært borte hvertfall siden kl ett nå...
Arwen Skrevet 12. desember 2004 #6 Skrevet 12. desember 2004 har ikke hatt noe problemer på lenge jeg. :klø: merkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå