AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #1 Skrevet 27. februar 2017 I november 2016 matchet jeg med en på tinder. Vi fikk fort veldig god tone og tok først kontakten videre på snap, før vi etterhvert ble venner på Facebook. Det ble plutselig en daglig rutine å snakke med han, og vi har seriøst holdt samtalen gående non stop i 3 måneder nå. Vi er begge studenter, og studerer på samme universitet.. Jeg er 20, og han er 23. Var lenge veldig usikker hva han egentlig ville, men siden det er såpass hyggelig å snakke med han tenkte jeg at ting ville gå seg litt til etterhvert. Nå derimot synes jeg ting begynner å bli litt rart.. Vi er begge utroolig like, veldig sosiale, aktive og travle mennesker. Jeg vet jo alt han gjør, da vi daglig dokumentere dagen vår for hverandre. Men.. WHAT NOW? Møter han på byen her og der, og da klemmer vi og har det veldig koselig med hverandre før vi etterhvert går tilbake til hver vår flokk. Jeg er ikke av den typen som tør å ta så mye initiativ (hjerteknust av en tidligere eks, brent barn skyr ilden..) så jeg kommer nok aldri til å tørre å spørre om å være med han på tomannshånd. Håpte kanskje at han ville ta det neste steget, men det virker ikke helt sånn? Jeg har prøvd å vise litt mindre interesse bare for å finne ut om det bare er jeg som holder kontakten gående, men da kommer han med hyppig spørsmål slik at ikke samtalen skulle dø ut. Jeg pleier å være flink til å lese mennesker, men nå er jeg heeelt blank.. Hva vil han? Vil han rett og slett ha en moderne versjon for brevvenn? Haha, uff.. Jeg synes jo han er kjempekjekk, og personligheten hans er også såå bra (i hvertfall det jeg har fått med meg over meldinger disse månedene..) Ble langt dette.. Men hva tror dere? Er han interessert, er han redd for å ta det neste steget (slik som meg), er han bare snill? Kjeder han seg bare? Åhh er helt forvirra jeg Anonymkode: 9fc0e...130
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #2 Skrevet 27. februar 2017 Jeg synes du burde foreslå å finne på sammen! Da tror jeg du finner det raskt ut. Anonymkode: 00efa...ebe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå