AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #1 Skrevet 27. februar 2017 Flere som synes det er bare motgang i nettdatingsverdenen. Uff bare skuffelse på skuffelse. Ingen seriøse menn. Desto verre når man dater menn i aldersgruppen 30-45. føler jeg gir opp snart. Trodde jeg var en menneskekjenner, men makan til uærlige intensjoner :s Hvilke nettdating sider/apper er mer seriøse? trodde match var bra, men der er det bare... tinder er brutalt. hva med sukker? andre? jeg bor i en storby. :/ Anonymkode: 448e8...f4e
Gubi Skrevet 27. februar 2017 #2 Skrevet 27. februar 2017 Jeg er så enig! Menn jeg har møtt i slutten av tredve og førtiåra er fullstendig på førtiårskrise-kjøret, og det er uavhengig av hvor man møter dem etter min erfaring. Du ser de samme ansiktene på både sukker, tinder og andre grupper. Merker det dessverre ikke før det har gått litt tid for de er så interesserte, oppmersomme og seriøse i begynnelsen, men så fort muligheten for en flørt med en snerten tjueåring er tilstede er de schmokk borte. 4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #3 Skrevet 28. februar 2017 Det er en del som finner kjæreste gjennom nett,så det er veldig synd at du opplever det slik. Og da er det viktig å understreke at; de kom i kontakt med hverandre gjennom nett, men de dater IRL. Det vil si, å chatte med en person gjennom skjerm eller webcam i ørti uker og kalle det "dating"...det er ikke dating. Hvis du kun tiltrekker deg useriøse folk, så har det kanskje litt med hva du utstråler eller måten du kommuniserer på, og måten du dater på? Man trenger ikke utlevere hele sitt liv gjennom chatting, finn ut om dere har felles interesser, om personen SER bra/interessant ut (for deg), og så avtaler man for å møtes for en kaffe eller lignende. Noe uformelt. Så finner man kjapt ut om dette er en person som virker som en ålreit person, eller om det plutselig ringer noen varselbjeller. Det finnes ikke noen "seriøse apper" og jeg får fnatt hver gang jeg leser hvor folk spør om dette; disse er mannfolk som du ville ellers møtt på byen eller andre steder hvor det er naturlig å komme i kontakt med folk. Det finnes seriøse og useriøse folk på alle datingsteder, både på nett som i den virkelige verden. Det er som å spørre om "seriøse utesteder" der kun de som er seriøse og vil ha et forhold med deg henger og bare venter på en kjæreste å ha et seriøst forhold med... Ha også i bakhodet at det kan fint være at de vil ha et seriøst forhold, bare ikke med deg. Anonymkode: 5f220...ada
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #4 Skrevet 28. februar 2017 Ts her. Ja jeg skjønner godt siste innlegget. jeg sikter selvfølgelig til de jeg har møtt irl. Har óg resultert i et forhold. Det har aldri vært lange chattesamtaler før vi bestemmer oss for å møtes på date. men det er en ting jeg i det siste har notert meg, og det er at jeg har vært ganske passiv i å være den som tar først kontakt, bortsett fra tinder da (som jeg nå forøvrig synes er søppel). Det at man ikke passer sammen eller har langvarig kjemi har gått begge veier, om du misforstår. det er uansett ørlite skuffende mtp at oftest har en av årsakene vært at motparten enten ikke har vært på rett sted i livet( oftest ferskt ut av et langvarig forhold), eller jeg selvfølgelig ikke finner personen interessant (oftest fordi jeg føler de gjør seg til). Eller som du sier de er ikke interessert. Jaja. Jeg får bare lete videre, og håper jeg treffer blink tilslutt :/ Anonymkode: 448e8...f4e
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #5 Skrevet 28. februar 2017 Hvor lang tid pleier du å gi mennene før du bestemmer at du ikke finner de interessante? Anonymkode: 0b88a...ca4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #6 Skrevet 28. februar 2017 Oftest 1-3 dater om det er fra min side. fra motparten kan det variere veldig. :/ noen ganger har jeg vel skjønt at det er Ganske håpløst i lengden, men jeg forsøker naivt. Skjønner nå at jeg må lytte ekstra til magefølelsen fra start av, og klippe strengen. Anonymkode: 448e8...f4e
sol87 Skrevet 28. februar 2017 #7 Skrevet 28. februar 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Flere som synes det er bare motgang i nettdatingsverdenen. Uff bare skuffelse på skuffelse. Ingen seriøse menn. Desto verre når man dater menn i aldersgruppen 30-45. føler jeg gir opp snart. Trodde jeg var en menneskekjenner, men makan til uærlige intensjoner :s Hvilke nettdating sider/apper er mer seriøse? trodde match var bra, men der er det bare... tinder er brutalt. hva med sukker? andre? jeg bor i en storby. :/ Anonymkode: 448e8...f4e Kanskje du burde prøve sukker, der er det en god del karer som for meg virker både verpesjuke og ekstremt klare for forhold. Selv bør jeg vel vurdere tinder, for jeg vil ikke ha noe seriøst.
Sallie Skrevet 28. februar 2017 #8 Skrevet 28. februar 2017 (endret) Jeg har forsøkt møteplassen, sukker, og tinder. Faktisk på sukker så fikk jeg aldri en eneste melding, og jeg er dame og har for vane å få en haug... så forsto ikke hvorfor ( jeg var vel og merke ikke betalende medlem)..Fra møteplassen har jeg møtt menn som jeg har hatt lengre kontakt med. Så det har vært den mest seriøse plassen av nettdatingen.. Og tilslutt : TINDER... Mest useriøse datene jeg har hatt i mitt liv!. Er de i forhold eller ikke, og er de bare ute etter uforpliktende sex? Jeg har datet menn i alderen ca 40 år.. Dette er min erfaring. Og jeg anbefaler Møteplassen. Tisllutt: jeg har lyst å gi opp søken etter en mann. Målet mitt var å treffe en ny date hver måned helt til jeg mulig er heldig å finner en kjæreste. Men iblant har jeg bare lyst å gi meg. Synes at det er utrolig at jeg gidder å søke etter en mann igjen.. Endret 28. februar 2017 av Sallie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå