AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #1 Skrevet 27. februar 2017 Jeg hadde dobbelsidig trokanterbursitt for noen år siden, og kjenner jeg begynner å få det igjen nå. Noen som har tips til smertelindring og forebygging? Jeg skal til lege i morgen, men forrige gang gikk det et halvt år før de sa seg villige til å sette kortison, og jeg har slitt med muskelplager i hofte-/seteregionen siden da, siden jeg gikk og avlastet og skjevbelastet hele kroppen. Jeg har derfor ikke så mye tro på at det skal skje noe i morgen, men det begynner å gå utover hverdagen og søvn, da det konstant er vondt. Anonymkode: 9023c...2e2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #2 Skrevet 27. februar 2017 Jeg gikk til privat fysioterapeut og fikk kortison på få dager. Han måtte bare få en ok av lege. Kosta meg 750,- og er helt klart verdt det. Sist gikk jeg via rekvisisjon fra lege til offentlig og venta seks måneder på å bli servert ren bull shit fra såkalt spesialist (tre stykk har i ettertid bekreftet at det var bs). Jeg satte injeksjon for kort tid siden og skal straks til kontroll. Så håper det har hjulpet. Anonymkode: 5ad47...e72
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #3 Skrevet 28. februar 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde dobbelsidig trokanterbursitt for noen år siden, og kjenner jeg begynner å få det igjen nå. Noen som har tips til smertelindring og forebygging? Jeg skal til lege i morgen, men forrige gang gikk det et halvt år før de sa seg villige til å sette kortison, og jeg har slitt med muskelplager i hofte-/seteregionen siden da, siden jeg gikk og avlastet og skjevbelastet hele kroppen. Jeg har derfor ikke så mye tro på at det skal skje noe i morgen, men det begynner å gå utover hverdagen og søvn, da det konstant er vondt. Anonymkode: 9023c...2e2 Er du sikker på at dette ikke er et symptom på noe annet? Ikke uvanlig problem når man går med ubehandlet endometriose. Anonymkode: ae5ed...597
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå