Gå til innhold

Trokanterbursitt/slimposebetennelse i hoftene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde dobbelsidig trokanterbursitt for noen år siden, og kjenner jeg begynner å få det igjen nå.

Noen som har tips til smertelindring og forebygging?

Jeg skal til lege i morgen, men forrige gang gikk det et halvt år før de sa seg villige til å sette kortison, og jeg har slitt med muskelplager i hofte-/seteregionen siden da, siden jeg gikk og avlastet og skjevbelastet hele kroppen. Jeg har derfor ikke så mye tro på at det skal skje noe i morgen, men det begynner å gå utover hverdagen og søvn, da det konstant er vondt.

Anonymkode: 9023c...2e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk til privat fysioterapeut og fikk kortison på få dager. Han måtte bare få en ok av lege. Kosta meg 750,- og er helt klart verdt det. Sist gikk jeg via rekvisisjon fra lege til offentlig og venta seks måneder på å bli servert ren bull shit fra såkalt spesialist (tre stykk har i ettertid bekreftet at det var bs). 

Jeg satte injeksjon for kort tid siden og skal straks til kontroll. Så håper det har hjulpet. 

Anonymkode: 5ad47...e72

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde dobbelsidig trokanterbursitt for noen år siden, og kjenner jeg begynner å få det igjen nå.

Noen som har tips til smertelindring og forebygging?

Jeg skal til lege i morgen, men forrige gang gikk det et halvt år før de sa seg villige til å sette kortison, og jeg har slitt med muskelplager i hofte-/seteregionen siden da, siden jeg gikk og avlastet og skjevbelastet hele kroppen. Jeg har derfor ikke så mye tro på at det skal skje noe i morgen, men det begynner å gå utover hverdagen og søvn, da det konstant er vondt.

Anonymkode: 9023c...2e2

Er du sikker på at dette ikke er et symptom på noe annet? Ikke uvanlig problem når man går med ubehandlet endometriose. 

Anonymkode: ae5ed...597

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...