AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #1 Skrevet 27. februar 2017 Jeg red en tur i skogen med hesten min i dag. Plutselig så ble hun veldig skremt og løp i vei. Jeg klarte ikke å stoppe henne, hun var så sterk og redd. Hun løp helt til vi kom hjem til stallen, ca 15 minutter tok det. Det som var så rart var at jeg følte med så rolig da det skjedde, jeg følte at hodet mitt virkelig fikk slappet ordentlig av. Jeg innså etterpå at det må være fordi jeg brukte all min energi på å stoppet hesten og å ikke falle av. Bør jeg være bekymret over denne reaksjonen? Anonymkode: 7183c...cc8
FrøkenC Skrevet 27. februar 2017 #2 Skrevet 27. februar 2017 En gang til... om du bør være bekymret for at overlevelsesinstinktet ditt tredde i kraft da hesten tok ut med deg? Nei. Det bør du ikke være bekymret over. 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #3 Skrevet 27. februar 2017 1 minutt siden, FrøkenC skrev: En gang til... om du bør være bekymret for at overlevelsesinstinktet ditt tredde i kraft da hesten tok ut med deg? Nei. Det bør du ikke være bekymret over. Hehe. Kanskje jeg ikke formulerte meg bra nok. Det jeg bekymrer meg over var at jeg følte med så avslappet i hodet. Jeg tror ikke jeg slapper av nok i hodet ellers, det er det som er bekymringsverdig..TS Anonymkode: 7183c...cc8 1
Gjest Overrasket Skrevet 27. februar 2017 #4 Skrevet 27. februar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe. Kanskje jeg ikke formulerte meg bra nok. Det jeg bekymrer meg over var at jeg følte med så avslappet i hodet. Jeg tror ikke jeg slapper av nok i hodet ellers, det er det som er bekymringsverdig..TS Anonymkode: 7183c...cc8 Ikke ta dette på feil måte, men det tror jeg jammen du har rett i.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #5 Skrevet 27. februar 2017 1 minutt siden, Overrasket skrev: Ikke ta dette på feil måte, men det tror jeg jammen du har rett i. Hehe! Ja, det er mulig det Anonymkode: 7183c...cc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå