Gå til innhold

Hvor lenge ville dere prøvd å få en jente til sengs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere menn som kun er ute etter sex, hvor lenge ville dere prøvd å få en jente til sengs? 

Har hatt kontakt med en mann i et halvt år. Jeg har holdt igjen sex, for ønsker et seriøst forhold. For noen dager siden hadde vi dog sex. Jeg ymtet frempå at jeg var redd for at han kun var ute etter sex, og han forsikret meg om at han ikke var en drittsekk. 

Nå har det gått noen dager, og jeg synes han trekker seg unna. Er utrolig skuffa, og begynner virkelig å lure på om han har i et halvt år kun villet ha meg til sengs? 

Kunne dere menn gjort dette? 6 måneder? 

Eller kan det være en annen grunn til at han plutselig ikke tar kontakt lenger. Håper virkelig det. 

Anonymkode: d185f...f28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hvor fin han egentlig er. Hvis han ikke er så kjekk, tror jeg det kunne vært en mulighet for det ja. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

.

Endret av mann_86
  • Liker 2
Skrevet

Kanskje sexen var skuffende?

Skrevet

Ja kanskje sexen var ikke så bra. Hva synes ts? Var det bra sex? Problemet med å vente er at det kan potensielt bli skikkelig skuffende å ha blitt kjent med og utviklet litt følelser for en annen pers og så når man ligger sammen så er det bare nedtur. Kan bli litt tvilende på om man kan komme seg forbi den nedturen. De fleste erfarne modne folk forsøker å forbedre sexen sammen.

hva tenker ts?

Anonymkode: 1b414...281

Skrevet

Beste er innimellom å starte med sex og bli ferdig med det. Var det alt blir du kvitt han fort. Likte han det blir du fader ikke kvitt han... 

Anonymkode: 365b6...db9

• Liker 2
Skrevet

Ja skjønner nå at vi kanskje burde hatt sex med en gang for å evnt bli kvitt han. 

Keg synes sexen var bra jeg. Det tar jo tid før jeg blir trygg seksuelt, så helt optimalt var det ikke. Vi gikk ned på hverandre, prøvde noen stillinger, og han kom. 

Nei ikke skjønner jeg hva som skjedde. 

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja kanskje sexen var ikke så bra. Hva synes ts? Var det bra sex? Problemet med å vente er at det kan potensielt bli skikkelig skuffende å ha blitt kjent med og utviklet litt følelser for en annen pers og så når man ligger sammen så er det bare nedtur. Kan bli litt tvilende på om man kan komme seg forbi den nedturen. De fleste erfarne modne folk forsøker å forbedre sexen sammen.

hva tenker ts?

Det er jo alltid nedtur når man har sex første gangen. Og så blir det bedre og bedre og bedre

Anonymkode: bb6cf...98d

• Liker 3
Gjest Froning
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nope, jeg kunne ikke gjort det. Gir ingen mening å bli holdt på pinebenken i 6 måneder for å bevise for noen at jeg er ute etter etforhold. Hvis jeg ble forelska og ble nektet sex pga. noe slikt ville det sikkert vært sinnsykt frustrerende. Det burde holde at jeg sier det fordi å starte et forhold på null tillit virker slitsomt..

Jeg har forståelse for at enkelte venter et par dater for å se an om vi stikker av og viser interesse utover sex, men 6 måneder!?! 

Endret av Froning
Skrevet (endret)

6 måneder er lenge. Hvis han kun er ute etter sex, så hadde han nok prøvd seg på noen andre for lenge siden. Sikker på at det ikke bare er du som føler at han trekker seg unna da, men at han egentlig ikke gjør det?

Endret av 2nje
  • Liker 1
Skrevet

Sikker på at han ikke møter andre, og har blitt mer interessert?

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere menn som kun er ute etter sex, hvor lenge ville dere prøvd å få en jente til sengs? 

Har hatt kontakt med en mann i et halvt år. Jeg har holdt igjen sex, for ønsker et seriøst forhold. For noen dager siden hadde vi dog sex. Jeg ymtet frempå at jeg var redd for at han kun var ute etter sex, og han forsikret meg om at han ikke var en drittsekk. 

Nå har det gått noen dager, og jeg synes han trekker seg unna. Er utrolig skuffa, og begynner virkelig å lure på om han har i et halvt år kun villet ha meg til sengs? 

Eller kan det være en annen grunn til at han plutselig ikke tar kontakt lenger. Håper virkelig det. 

At noen som bare er ute etter sex hadde giddet å vente i 6mnd er vel lite tvilsomt. Alt dette tullet med at dere damer tror at dere får et seriøst forhold med å holde igjen på sexen er bare noe tull dere har funnet på selv. Det finnes ingen vitenskaplige bevis for at et forhold skal bli mer seriøst eller vare lengre hvis man venter med sex. 

Tenk deg om du snur om på det.....du har møtt drømmemannen i ditt liv. Men han gir ingen signaler på at han vil gjøre noen fremstøt når det gjelder intimitet eller sex.....skal vedde på at du hadde grubla deg ihjel på om er han interesert eller ikke og prøvd å få masse gode råd på KG på hvorfor han ikke prøver å være intim med deg. Kanskje blir du så frustrert og usikker på ham at du trekker deg unna. Så merker han det og tror du ikke er interesert i ham allikevel. Og all grublinga og usikkerheten gjør at dere sitter på hver deres kant og tror at den andre ikke er interesert. Alt dette tullet bare fordi han(eller kunne vært deg også) vil vente med sex fordi han er redd du bare er ute etter sex!

Hadde dere damer ikke vært så opptatt av hvor lenge dere må date en mann FØR dere kan ha sex....tror jeg datingen deres hadde vært mye bedre. Og heller ha sex når dere føler for det. Har hatt forhold som har vart i mange år.....selv om vi faktisk hadde sex på første daten....det var ikke planlagt, men bare skjedde. Og vi angret aldri på dette heller.

For mange år siden jobbet jeg sammen med en gutt i begynnelsen av 20-årene. Han hadde dame og de hadde  vært sammen i over 2år....og fremdeles ikke hatt sex. De var begge jomfru og hadde bestemt seg for å vente til de giftet seg siden de var religiøse og følte dette var rett for dem. Ære være dem for det og all respekt for at de klarte å holde seg. Men en dag kom han litt slukøret på jobb og vi lurte på om noe hadde skjedd? Jo...dama hadde gjort det slutt med ham.....hun hadde funnet seg en annen. Det viste seg at hun hadde hatt en på si en periode....det kom også frem at hun hadde hintet til ham at de kanskje kunne prøve å utforske sex litt sammen og ikke vente til de ble gift. Og siden han ikke hadde vært så ivrig på det....hadde det endt opp med at hun fant han andre....og utforsket med. Skal love deg at han jeg jobbet med fikk en skikkelig knekk, dama hadde også fortalt ham hvor deilig sex var og at han gikk glipp av noe stort. Vet han nå i ettertid som han har prøvd sex....angret veldig på at han ødela det forholdet pga at de skulle vente. Han sier han ikke vil anbefale andre å vente....men å prøve det ut når de føler det er riktig.

Anonymkode: d0e8d...8ea

• Liker 5
Skrevet

Jeg kunne godt ha ventet et halvt år før jeg hadde sex med ei jente, hvis jeg faktisk likte henne. Men også hvis hun var en av flere, at jeg hadde minst en annen å ha sex med i de månedene. Og om sexen var helt ok ville jeg kanskje trekt meg litt unna. 

Anonymkode: f1d02...4f8

• Liker 1
Skrevet

Det kan godt være sexen var god for deg, TS. Men det kan hende det var fordi du lå på rygg og forventet at han skulle gjøre alt, i mens alt han fikk var å tilfredsstille deg. Det vil i så fall farge inntrykket han har av deg. Du vil tenke, "wow, han er virkelig god i senga! han stiller virkelig opp og gjorde det fantastisk for meg!", i mens sitter han igjen med inntrykket, "wow, hun er virkelig egoistisk, hun forventer at jeg skal gjøre alt". Det kan også ha vært at han var usikker på størrelsen sin fra før av - det finnes menn med over gjennomsnittet som er usikre, som fanget opp noe du ikke fanget opp, som et sukk når du så han naken første gang, eller bare en utånding. Det kan være mangt og mye i kroppsspråket som du ikke fikk med deg som han fanget opp.

Du har selv lagt opp til dette. Han er også et menneske av kjøtt og blod. Når du forventer at du kan styre han på en eller annen måte så driver du med manipulering. Du utnytter han. Du gir han ikke frihet til å være seg selv. Det er en sak å si at, "jeg er så kåt på deg, jeg har så lyst på deg, jeg vet du har lyst på meg også, men jeg er så redd for at du skal snu ryggen til hvis vi har sex". Det er en annen sak å si at, "jeg er så kåt på deg, jeg har så lyst på deg, jeg vet du har lyst på meg også, men jeg vil styre deg, manipulere deg, til å ville ha et forhold med meg, være låst i et forhold, før vi har sex, så jeg vet at du ikke forlater meg etterpå".

Du er ikke noe bedre enn de som bruker og kaster mennesker. For på samme måte som de bruker andre brukte du han, for å skape trygghet i deg selv, heller enn å gi han frihet til å vise deg at du kunne stole på han helt fra begynnelsen av.

Jeg vet det er vondt. Du vil aldri kunne styre andre. Du må lære deg å stole på kjærligheten. 

Anonymkode: 39c2e...6a6

• Liker 2
Skrevet

Kommer an på hvor pen dama er. 

Er hun skikkelig fin er jeg villig til å investere mye for å "erobre" henne. 

6 måneder? Absolutt.

Anonymkode: b4922...abf

Skrevet

Ikke sikker han har ventet 6 mnd da. Han kan jo ha levd livet på siden så egentlig har han ikke ventet 6 mnd og for han ble det bare et tøm og røm.
Blir det stille etter sex er det en grunn.

Anonymkode: 78ef2...f01

• Liker 3
Skrevet

Liker ikke folk som snakker om sex som skuffelse. Jo det kan jo være det, men når to mennesker har sex så er det fint at man verdsetter hveandre for det man gir hveandre, istedet for å sitte å prate om at det var skuffende etterpå egentlig..... 

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer an på hvor pen dama er. 

Er hun skikkelig fin er jeg villig til å investere mye for å "erobre" henne. 

6 måneder? Absolutt.

Anonymkode: b4922...abf

Men du hadde vel sikkert hatt andre "tøm og røm" episoder mens du hadde prøvd å få henne til sengs? Ellers er det jo veldig lenge å vente 6 mnd med sex. Og tror du at du ville prøvd å hatt sex med henne igjen, eller?

AnonymBruker
Skrevet

Vi har ikke møttes veldig mange ganger i løpet av de 6 månedene altså. Typ 3-4 ganger. Men vi har hatt en del kontakt via messenger. Jeg har vært usikker på hva han var ute etter, derfor ville jeg vente med sex. 

Han tar ikke kontakt nå, så regner med at han fikk det som han ønsket. 

AnonymBruker
Skrevet

Med litt empati så skjønner man at fra hans synspunkt, så tar hun ikke kontakt. Var sex så dårlig, tenker han. ja ja...

Anonymkode: 049e5...6dd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...