AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #1 Skrevet 27. februar 2017 Har et par på fb som holder på hver dag med statuser i mellom seg.Hvorfor er det så viktig å skrive hver dag på fb om hvor glad de er i hverandre. Hva de holder på med. Hva de kjøper til hverandre. Får meg til å spekulere om de egentlig er så lykkelig?? Hun: jeg elsker deg. Han: jeg elsker deg også. Hun: skal vi legge oss? Han: Ja det gjør vi. Begge passert 50 år..Har så lyst å bare kommenter at de kansje heller skal bruk litt tid utenfor fb til å vise hverandre hvor glade og enestående alt er. Men noe sier meg at det ikke hadde vært noe glød da. Anonymkode: df7b0...f65 1
herzeleid Skrevet 27. februar 2017 #2 Skrevet 27. februar 2017 Har litt inntrykk av at en god del godt voksne folk har et litt rart forhold til facebook og det å legge ut oppdateringer så kan kanskje tilskrives det? Selv synes jeg det blir litt småkleint og gir inntrykk av at man først og fremst vil vise noe til andre, ikke nødvendigvis partneren. Forteller kjæresten hvor glad jeg er i henne daglig, men ser ikke noen grunn til at hele verden skal vite det 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #3 Skrevet 27. februar 2017 Kjenner et par som veldig ofte skriver hvor mye de elsker hverandre osv. De krangler som katt og hund IRL Anonymkode: b2fd3...4bc
Arktis Skrevet 27. februar 2017 #4 Skrevet 27. februar 2017 Unge par som skriver slik daglig på facebook er plutselig forlovet, plutselig kompliserte og plutselig single. I den alderen du snakker om er det vel mer at de har et litt pussig forhold til face, som han over poengterer.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #5 Skrevet 28. februar 2017 Jeg tror forholdet er dødsdømt, men de holder fortsatt fassaden oppe. Anonymkode: cf85e...7a2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #6 Skrevet 28. februar 2017 Sånne folk er mindre begavede. Anonymkode: a02ed...4b9 1
Gjest Emera Skrevet 28. februar 2017 #7 Skrevet 28. februar 2017 Det sies at det beste tegnet på et godt forhold er at det ikke finnes tegn av det på Facebook... Jeg tror vel ikke det er fullt så ille, men noe er det kanskje i det.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #8 Skrevet 28. februar 2017 Dette blir selvsagt anekdotiske bevis, men jeg har også noen slike par. Ett av parene er så sukkersøte mot hverandre at man kan få diabetes av mindre. Eksempler: «Så fin du var der, kjære!» «Du er min prinsesse.» «Så kjekk du er, honey!» «Min egen handyman!» Pluss statuser av typen: «På date med drømmemannen/drømmedama » med innsjekking på en eller annen skryterestaurant og tagging av hverandres navn. Hos det paret er i alle fall han notorisk utro, og har vært det i mange år, noe «alle» vet. Hun, på sin side, framstår ikke akkurat som superlykkelig og sprudlende i hverdagen. De har vært gift i omtrent 20 år. Anonymkode: 540dc...f4e
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #9 Skrevet 1. mars 2017 Alle de jeg kjenner som gjør sånt er de som sliter i forholdet utenfor Facebook. 100%. Så mitt inntrykk er at dette er par som er veldig opphengt i fasaden. Anonymkode: 1a9ca...fd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå