AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #1 Skrevet 27. februar 2017 For et par år siden gikk jeg av ulike grunner ned en del i vekt, men de siste 12 månedene har nå gått opp igjen og vel så det. Har nå en bmi på ca 17, så er fortsatt undervektig. Men etter vektoppgangen har jeg greid å pådra meg en liten dobbelthake! Den vises kun når jeg bøyer hodet såvidt ned o.l, men den plager meg grusomt. Vet at ingen andre bryr seg om den, men at JEG bryr meg er mer enn nok. Kan den være et resultat av vektoppgangen og jevne seg ut etterhvert, eller er den mest sannsynlig kommet for å bli? I så fall, hvordan blir man kvitt den på en billig måte?? Er 19 år, jente. Anonymkode: f504f...989
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #2 Skrevet 27. februar 2017 Noen er skapt med dobbelthake. Jeg har naturlig dobbelthake, og jeg har aldri vært overvektig (har bmi på 19). Den plagde meg før, men etter fylte 25 innså jeg at jeg i grunnen bare så sånn ut og aksepterte det. Den er ikke stor. Jeg er ikke stor. Dobbelthake er derfor "innafor". Mannen min påstår at dobbelthaken var en av grunnene til at han falt for meg, da han synes den gir meg et ekstra feminint trekk Ikke vet jeg, men jeg har to venninner som også synes den er kledelig. Anonymkode: e908b...8a5 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #3 Skrevet 27. februar 2017 Det kalles hud og underhudsfett. Alle normalvektige får dobbelthake når man bøyer seg ned. På samme måte får man rynkete mage når man sitter. Slutt med dette tullet. Anonymkode: cc3a8...bfb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå