Gå til innhold

Kusinen min..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei dere.

I går overnattet jeg hos tanten min. Hun har 2 døtre som er 12 og 21 år gamle. De digger meg begge og jeg digger jo selvfølgelig de. Da vi skulle legge oss i går, kjente jeg plutselig en hånd som strøk meg over magen. Det var kusinen min på 21 som gjorde. Jeg lata som jeg sov ellers ville det ha vært pinlig.. Etterhvert hørte jeg at hun tok av trusen hennes under dynen. Hun begynte å ta på bokseren min og penisen.. Og holdt på i kanskje 30 min.. Det var faktisk veldig deilig men allikevel litt feil? 

Hva hadde dere gjort? Jeg vil ikke si det til familien min.

Hilsen Gutt 15.

Anonymkode: 355e0...7f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, nei og atter nei! Det der skal og må ikke skje. Du er 15 år....altså under seksuell lavalder. Kusinen din skal holde seg borte, ellers kan du faktisk anmelde henne. Skjønner jo at det er vanskelig, men hold deg unna om du ikke klarer å fortelle det til noen.

Du kan jo evt. snakke med helsesøster eller andre utenforstående.

Anonymkode: f06c6...c0f

• Liker 6
Skrevet

Velkommen til vinterferie uke 2. 

• Liker 15
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, nei og atter nei! Det der skal og må ikke skje. Du er 15 år....altså under seksuell lavalder. Kusinen din skal holde seg borte, ellers kan du faktisk anmelde henne. Skjønner jo at det er vanskelig, men hold deg unna om du ikke klarer å fortelle det til noen.

Du kan jo evt. snakke med helsesøster eller andre utenforstående.

Anonymkode: f06c6...c0f

Du vet at man kan anmelde hvem som helst for hva som helst?

Skrevet

Du kunne blitt verdens lykkeligste 15-åring ;)

og faktisk så har fetter og kusine lov til å gifte seg i Norge, og da bør vel sex også være lovlig.

Anonymkode: fb3be...0c8

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

og faktisk så har fetter og kusine lov til å gifte seg i Norge, og da bør vel sex også være lovlig.

Ikke lovlig mellom ei på 21 og en på 15!!

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har ikke lov til å gifte seg uten videre, man må søke kongen om lov. Da sier det seg selv at dette ikke er helt innenfor. I dette tilfellet er det i hvert fall ikke innafor. 

Anonymkode: cd60f...0d2

Skrevet (endret)
4 timer siden, kattepusen skrev:

Velkommen til vinterferie uke 2. 

Blir dette en lang og hard uke?

Endret av GenialGalning
Skrevet (endret)
På 27.2.2017 den 22.55, AnonymBruker skrev:

.

Endret av mann_86
  • Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har ikke lov til å gifte seg uten videre, man må søke kongen om lov. Da sier det seg selv at dette ikke er helt innenfor. I dette tilfellet er det i hvert fall ikke innafor. 

Anonymkode: cd60f...0d2

Trenger ikke søke kongen, dette er helt innafor..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...