Gå til innhold

jj'sHouse, kjole til bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bryllup i juni og er på leting etter kjole. Noen som har erfaringer med jj'sHouse? Evt. noen andre kjole butikker/nettbutikker? Det må være maxi kjole. 

Anonymkode: edf69...08b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

STYR UNNA!!! Om du skal kjøpe kjoler på internett, styr unna jjs og nettsteder som ligner. Dette gjelder også på ebay. Du kan sikkert finne masse fint på britiske asos, little mistress, lipsy, top shop etc.

Anonymkode: 6d918...970

• Liker 1
Skrevet

Sjekk ut "brides beware" på facebook, så revurderer du gjerne jjhouse.

• Liker 1
Skrevet

Besilte en gang fra jjhouse. De endret på kjolen for å gjøre det lettere for seg selv og det de endret på var selve grunnen til at jeg valgte den kjolen. La igjen en kommentar om dette på nettsiden til kjolen som de slettet. De sendte en epost med beklagelse og sa at jeg kunne få rabatt på neste kjole.

Skrevet
1 minutt siden, Skram skrev:

Besilte en gang fra jjhouse. De endret på kjolen for å gjøre det lettere for seg selv og det de endret på var selve grunnen til at jeg valgte den kjolen. La igjen en kommentar om dette på nettsiden til kjolen som de slettet. De sendte en epost med beklagelse og sa at jeg kunne få rabatt på neste kjole.

Det de gjør, er å legge ut bilder av designer-kjoler. Så syr de dem selv, og resultatet blir selvsagt ikke det samme som blir lovd. Altså scam. Rabatt på neste kjole du, liksom! Håper du ikke godtok dette!

Skrevet

Kjøpte ballkjole der for noen år siden. Tror jeg var heldig med kjolen jeg fikk, men dårlig kvalitet. Sømmene var ikke festet ordentlig og perler bare rant av den.

Anonymkode: 7eae7...243

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

STYR UNNA!!! Om du skal kjøpe kjoler på internett, styr unna jjs og nettsteder som ligner. Dette gjelder også på ebay. Du kan sikkert finne masse fint på britiske asos, little mistress, lipsy, top shop etc.

Jeg har kjøpt kjoler fra JJs og har vært superfornøyd. Har aldri hatt noe å utsette på hverken kjolene eller kundeservicen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...