AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #1 Skrevet 27. februar 2017 Jeg er en kvinne i midten av tjueårene som har vært singel i noen måneder. Har testet ut Tinder og vært på noen dater, men har ikke følt en kjemi med noen av de jeg har møtt til nå. Har gitt opp Tinder i grunn, fordi jeg synes det er en for overfladisk app. Jeg tror det vil fungere bedre for meg å komme i snakk med noen, og ta det der fra om det er kjemi mellom oss. Men hvor er det best å møte noen? Jeg bor i en av de største byene i Norge så det burde jo være nok av menn her. Anonymkode: 3502b...c5f
heikro Skrevet 27. februar 2017 #2 Skrevet 27. februar 2017 (endret) Dra ut på byen ? Eventuelt prøv noen datingnettsider som er mer seriøse enn tinder ? okcupid, sukker, match møteplassen? Eller spør venner om de kjenner noen aktuelle kandidater? Ohh du kan jo også starte opp med hobbi/friditsaktivitet hvor du møter nye mennesker om det er å bli aktiv medlem i en organisasjon eller gå på et kurs eller gruppetimer på treningsstudio eller hva som helst. Endret 27. februar 2017 av heikro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå