AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #1 Skrevet 27. februar 2017 Kjipt å bruke dagen på å forberede seg på date. Stresse langt avgårde for å date han. Og så kommer han ikke. Jeg sender melding. Ingen svar. Så jeg gikk meg en tur alene istedet. Noen som har vært ute for det samme? Jeg er dame altså. Anonymkode: 6496f...021 1
Ardenus Skrevet 27. februar 2017 #2 Skrevet 27. februar 2017 Det var veldig dårlig gjort av han å ikke dukke opp, i hvert fall gi deg et svar på melding at han ikke kom etc. 7
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #3 Skrevet 27. februar 2017 Are you afraid that he came, saw you and left? Anonymkode: 0d016...094 12
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #4 Skrevet 27. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kjipt å bruke dagen på å forberede seg på date. Stresse langt avgårde for å date han. Og så kommer han ikke. Jeg sender melding. Ingen svar. Så jeg gikk meg en tur alene istedet. Noen som har vært ute for det samme? Jeg er dame altså. Anonymkode: 6496f...021 Jepp, skjedd en to eller tre ganger. - Mann Anonymkode: 4ea5b...c28 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #5 Skrevet 27. februar 2017 Hvis du i virkeligheten ligner på bildene dine så skjønner jeg i alle fall ikke hvorfor. Dårlig gjort av han Anonymkode: ebfc5...9a0 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #6 Skrevet 27. februar 2017 Det må jeg ha som tekst på en T-skjorte. "Jeg kom. Jeg så. Jeg trakk meg." De eneste som ikke vil skjønne teksten er kvinner. Anonymkode: 55c28...059 6
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #7 Skrevet 27. februar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det må jeg ha som tekst på en T-skjorte. "Jeg kom. Jeg så. Jeg trakk meg." De eneste som ikke vil skjønne teksten er kvinner. Anonymkode: 55c28...059 Hehe ja men han kunne vel sendt en melding Anonymkode: 6496f...021 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #8 Skrevet 27. februar 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Are you afraid that he came, saw you and left? Anonymkode: 0d016...094 Nei faktisk ikke. Jeg tror at han har glemt det av eller noe. Ser at han hadde ringt meg mens jeg sov i natt selv om jeg hadde sagt jeg skulle sove. Og godnatt .. Anonymkode: 6496f...021 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #9 Skrevet 27. februar 2017 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det må jeg ha som tekst på en T-skjorte. "Jeg kom. Jeg så. Jeg trakk meg." De eneste som ikke vil skjønne teksten er kvinner. Anonymkode: 55c28...059 Og joda vi skjønner. Veldig godt. Vi skjønner hvor overfladiske, og ikke minst patetisk feig, slike menn er og vi er sjeleglade for å slippe ha noe med slike å gjøre Anonymkode: a9fea...274 8
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #10 Skrevet 27. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Are you afraid that he came, saw you and left? Anonymkode: 0d016...094 Dropp engelsken, da. Anonymkode: 6d8cf...494 6
Gjest Overrasket Skrevet 27. februar 2017 #11 Skrevet 27. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Are you afraid that he came, saw you and left? Anonymkode: 0d016...094
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #12 Skrevet 27. februar 2017 6 minutter siden, Overrasket skrev: hahaha jeg er ikke vant med at folk forsvinner når de ser meg altså. De fleste tar ikke å løper om de ser meg . Dette var nytt altså om det er det som har skjedd , men jeg mistenker at det er en missforståelse som har skjedd utifra at han har forsøkt å ringe meg mens jeg sov osv... Leste gjennom meldingene og da skriver han bare ok til klokkeslettet og plassen vi skal treffes, men jeg visste ikke nøyaktig hvor vi skulle møtes i det området derfor sendte jeg en melding om hvor han var. Ingen svar. Og området var øde, og jeg så ingen som lignet han i det hele tatt. Ser på facebook at han ikke har vært pålogget på 17 timer... Anonymkode: 6496f...021
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #13 Skrevet 27. februar 2017 Han var nok for opptatt med KG til å møte opp Anonymkode: 6cd98...2f6 1
Gjest Overrasket Skrevet 27. februar 2017 #14 Skrevet 27. februar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: hahaha jeg er ikke vant med at folk forsvinner når de ser meg altså. De fleste tar ikke å løper om de ser meg . Dette var nytt altså om det er det som har skjedd , men jeg mistenker at det er en missforståelse som har skjedd utifra at han har forsøkt å ringe meg mens jeg sov osv... Leste gjennom meldingene og da skriver han bare ok til klokkeslettet og plassen vi skal treffes, men jeg visste ikke nøyaktig hvor vi skulle møtes i det området derfor sendte jeg en melding om hvor han var. Ingen svar. Og området var øde, og jeg så ingen som lignet han i det hele tatt. Ser på facebook at han ikke har vært pålogget på 17 timer... Anonymkode: 6496f...021 Neida, vi bare tuller litt. Klart han ikke var der og forsvant med en gang da han så deg.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #15 Skrevet 27. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: hahaha jeg er ikke vant med at folk forsvinner når de ser meg altså. De fleste tar ikke å løper om de ser meg . Dette var nytt altså om det er det som har skjedd , men jeg mistenker at det er en missforståelse som har skjedd utifra at han har forsøkt å ringe meg mens jeg sov osv... Leste gjennom meldingene og da skriver han bare ok til klokkeslettet og plassen vi skal treffes, men jeg visste ikke nøyaktig hvor vi skulle møtes i det området derfor sendte jeg en melding om hvor han var. Ingen svar. Og området var øde, og jeg så ingen som lignet han i det hele tatt. Ser på facebook at han ikke har vært pålogget på 17 timer... Anonymkode: 6496f...021 Med så laber tilbakemelding, hadde jeg tvilt på hele hans interesse. 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei faktisk ikke. Jeg tror at han har glemt det av eller noe. Ser at han hadde ringt meg mens jeg sov i natt selv om jeg hadde sagt jeg skulle sove. Og godnatt .. Anonymkode: 6496f...021 Også ringer han på natta? Eier han ikke respekt?? Ville han ha seg noe da mon tro? SKeptisk til hele fyren ja.. Anonymkode: 025de...f0e 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #16 Skrevet 27. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hehe ja men han kunne vel sendt en melding Anonymkode: 6496f...021 Fleksnes: - Jeg kom, ble svett og deTT var deTT! Anonymkode: 09c86...fd3 5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #17 Skrevet 27. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med så laber tilbakemelding, hadde jeg tvilt på hele hans interesse. Også ringer han på natta? Eier han ikke respekt?? Ville han ha seg noe da mon tro? SKeptisk til hele fyren ja.. Anonymkode: 025de...f0e Ja, det er derfor jeg tror det var noe som var galt med hele fyren... Jeg tror faktisk at han har vært opptatt med noe annet i dag, og bare latet som om han har glemt av hele greien. Jeg tror ikke at han har sett meg , for normalt sett så sier de fleste at jeg er en helt okey fin ordentlig jente... Men jeg tror faktisk derimot at han manglet litt respekt. Han kunne ringe meg når jeg sa jeg var på jobb og ikke hadde tid til å prate... også ringte han mange ganger.... men jeg ga han sjansen selv om han hadde en litt rar oppførsel. For noen dager siden var han på cruise... Jeg spurte: hvem er du på cruise med? er du alene? Da sa han at han var alene, men jeg mistenker at han mulig var med en dame eller noe... vet ikke. Synes hele settingen var rar. Og nå har han ikke vært pålogget på messanger på 17 timer. Jeg tror at han mulig ikke har sett meg, og gjort noe annet..... Kommer sikkert melding om en stund... Anonymkode: 6496f...021
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #18 Skrevet 27. februar 2017 9 minutter siden, Overrasket skrev: Neida, vi bare tuller litt. Klart han ikke var der og forsvant med en gang da han så deg. Om han forsvant med en gang hans å meg, så bryr det meg ikke, for de fleste menn jeg har møtt vil møte meg igjen... så jeg tror ikke jeg ser så ille ut . Mange sier at jeg ser ganske bra ut for å være i min alder. Og jeg føler at jeg ser normal ut iallefall. Anonymkode: 6496f...021
Gjest Overrasket Skrevet 27. februar 2017 #19 Skrevet 27. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om han forsvant med en gang hans å meg, så bryr det meg ikke, for de fleste menn jeg har møtt vil møte meg igjen... så jeg tror ikke jeg ser så ille ut . Mange sier at jeg ser ganske bra ut for å være i min alder. Og jeg føler at jeg ser normal ut iallefall. Anonymkode: 6496f...021 Jeg var ikke sarkastisk over, altså. Ikke på noen måte. Jeg tror helt genuint ikke at han stakk.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #20 Skrevet 27. februar 2017 14 minutter siden, Overrasket skrev: Jeg var ikke sarkastisk over, altså. Ikke på noen måte. Jeg tror helt genuint ikke at han stakk. Jeg tror ikke det samme heller . Vi hadde avtalt hvor vi skulle møtes, men jeg gikk ikke akkurat dit vi skulle møtes med det første. Jeg sendte en melding, men han svarte ikke på den. Skrev: hvor er du? og hvor står du? Ingen svar. Nei siden han ikke har vært pålogget på 18 timer på messanger nå så tror jeg ikke at han stakk... Jeg tror det er noe annet som kom i veien eller en missforståelse. Anonymkode: 6496f...021
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå