Gå til innhold

Hvor mye betyr det man sier når man er full?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye skal jeg stole på hva han jeg holder på med sier når han er full? Jeg er veldig interessert i ham. Han tar kontakt og er hyggelig og slikt, men virker litt distansert, men ikke når han er full. Ikke sånn at han er drita, jeg merker det ikke på ham før dagen etter og han sier han drakk SÅ mye kvelden før. Han kan gi veldig overveldende komplimenter osv da. At jeg er fantastisk, beste jenta, og han vil forandre seg så han blir fin nok for meg. Selv er jeg tilbaketrukket fordi jeg ikke vet helt om jeg skal ta det for god fisk. Pleier som regel bare le og si takk.

Anonymkode: 63fe5...fe8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Små barn og fulle folk sier alltid sannheten, et gammelt uttrykk. 

Du får vurdere, både om du bryr deg om det som blir sagt og personen det kommer fra.

Anonymkode: 3c5c2...796

• Liker 2
Skrevet

Det kan være at han snakker sant selv om han har drukket.

MEN

Han virker usikker på seg selv. Han vil forandre seg så han blir fin nok for deg? Hva mener han med det? Er det utseendet/klesstil han vil forandre?  

Av det lille du skriver her virker han sjenert (må drikke seg til mot for å være åpen og ærlig(??)), lav selvtillit ( forandre seg så han fortjener deg) så personlig ville jeg gått videre. 

Anonymkode: c63dd...2b9

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Små barn og fulle folk sier alltid sannheten, et gammelt uttrykk. 

Du får vurdere, både om du bryr deg om det som blir sagt og personen det kommer fra.

Anonymkode: 3c5c2...796

Har hørt den før. Samtidig så kjenner jeg de som raver rundt og sier "du er FANTSRISHK" til alle og enhver i fylla. Han her virker altså ikke slik. Men vanskelig å se nyansene. Han er absolutt interessert i meg, å henge sammen, eller blir småsjalu (på søt måte) om jeg snakker med andre. Men tør ikke helt å ta de pene tingene han sier når han er beruset helt rett fram heller, er redd for å dumme meg ut.

• Liker 1
Gjest canacas
Skrevet

Enten er det sannheten han ikke tør si edru, eller så er det løgnen han tør si i fylla for å få seg noe. 50/50. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være at han snakker sant selv om han har drukket.

MEN

Han virker usikker på seg selv. Han vil forandre seg så han blir fin nok for deg? Hva mener han med det? Er det utseendet/klesstil han vil forandre?  

Av det lille du skriver her virker han sjenert (må drikke seg til mot for å være åpen og ærlig(??)), lav selvtillit ( forandre seg så han fortjener deg) så personlig ville jeg gått videre. 

Anonymkode: c63dd...2b9

Tja. Opplever ikke at han er veldig usikker, men kanskje litt sjernert. Han snakker gjerne og er gjerne midtpunkt (om det faller seg naturlig). Men har forhørt meg med felles venner og de har visst aldri sett ham med en jente. Vanskelig å si hva det handler om, jeg har aldri vært god på å lese mennesker. 

Skrevet

Mine erfaringer tilsier også at fulle folk forteller sannheten.

Men selv om de forteller sannheten når de er full er det ikke sikkert at det er noe de genuint ønsker.

For å ta et eksempel:
- Anne er forelsket i Per. Men hun vet at hun ikke burde gjøre noe med forelskelsen, da hun allerede har en mann hun elsker og vet at Per og Anne ikke hadde klart å fungere som et par på sikt.
- Så blir Anne full, og forteller Per at hun har vært forelsker i han i evigheter og tenker på han dag og natt. Hun glemmer alt det rasjonelle hun har tenkt rundt forelskelsen, og fokuserer bare på det fine og det positive og det hun føler hun må få sagt.
- Så blir hun edru igjen, og "husker" hvorfor hun og Per ikke passer sammen. Hun er fortsatt forelsket, men vet at det ikke kan bli noe der.

Så når noen er full og sier ting så sier de nok sanne ting, og ting som har ligget på hjertet deres en stund. Men det betyr ikke at det er rasjonelle ting som kommer frem.

Kan det hende det er en grunn til at han bare sier dette når han er full? Kanskje er han bare sjenert, eller kanskje er det noe annet...? Hvis du også er interessert i han, kan du ikke bare ta sjansen/hoppe i det, og foreslå at dere finner på noe sammen? Kino? Fest? Trening?

• Liker 2
Skrevet

Noen ganger bør man ta fulle folk med en klype salt, og andre ganger sørger alkohol for at munnen renner over med det hjertet er fullt av.

I ditt tilfelle hadde jeg tenkt det siste :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...